Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kinga Pienińska bojowo nastawiona do sezonu: "Jesteśmy uzbrojeni w nową linię do szkła i nowy magazyn"

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-05-2017, 10:12
- Kinga Pienińska od lat rozwija się bardzo stabilnie i w myśl zasady zrównoważonego rozwoju. Nasza produkcja bazuje tylko i wyłącznie na pierwotnie czystej naturalnej wodzie mineralnej wydobywanej w Pieninach. Do sezonu jesteśmy przygotowani można powiedzieć bojowo, bo uzbrojeni w nową linię do szkła i nowy magazyn. Właśnie zakończyła się miesięczna kampania telewizyjna z wykorzystaniem nowego spotu reklamowego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Glibowska, brand & communications manager marki Kinga Pienińska.
Kinga Pienińska bojowo nastawiona do sezonu:
Właścicielem marki Kinga Pienińska jest GFT Goldfruct; fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Rynek wód butelkowanych mocno zależy od niebieskiego marketingu czyli pogody. Przy upałach wszyscy powinniśmy wypracować plany sprzedaży. Przy ich braku obronią się stabilne brandy, które mają nabywców niezależnie od dużych wahań pogodowych - dodaje Katarzyna Glibowska.

Przyznaje, że obserwuję rynek i pojawiające się co roku nowe "marki" wprowadzane i utrzymywane przez sezon lub dwa na granicy opłacalności. To - jej zdaniem - zawsze zaburza funkcjonowanie normalnego rynku.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!