- Rok kończymy z prestiżowym wyróżnieniem Superbrands Created in Poland 2016/2017. To niezależna nagroda za konsekwentne i przemyślane budowanie marki. Dobrze jest zaczynać styczeń z tak dobrymi newsami w grudniu - dodaje Katarzyna Glibowska. 

Jak dodaje, ostatnie dwa lata to - poza skutecznym wzmacnianiem samej marki - były także bardzo intensywne pod względem inwestycji.

- W połowie 2016 r. ruszyła nowoczesna linia do szkła o dużej wydajności, która pozwoli się nam dalej rozwijać w sektorze HoReCa, ale i w kanale nowoczesnym. Jeszcze na początku roku 2016 włączyliśmy do pełnej pracy nową halę magazynową o pojemności kilku tysięcy palet. Zrealizowaliśmy także kilka mniejszych inwestycji, które już mają wpływ na np. niższe zużycia energii w zakładzie, lepsze wykorzystanie surowców. Stale pracujemy nad tym, aby Kinga się rozwijała. Ale mimo, iż firma mocno urosła przez ostatnie kilka lat, udaje się nam zachować charakter małego przedsiębiorstwa. Małej organizacji. Kinga nie ma ani charakteru globalnego, ani takich zakus. I to się mocno wpisuje w trend rynkowy. Zrównoważony rozwój to dla spółki i jej trzech właścicieli nie tylko hasło, ale prawdziwa idea według której rozwijają od lat swój biznes - komentuje Katarzyna Glibowska.

Producentem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska jest GFT Goldfruct Sp. z o.o.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl