Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Napoje

Kinga Pienińska: Nowe inwestycje wesprą plany wzrostu na 2016 r.

- Naturalną wodę mineralną Kinga Pienińska pozycjonujemy w obszarze górskich wód premium. Nie walczymy ceną, ale jakością produktu. Od kilku lat systematycznie sprzedaż Kingi Pienińskiej rośnie znacznie szybciej niż ogólny wzrost rynku. Jest to wynik bardzo zadowalający, jakkolwiek zawsze jest chęć aby rosnąć jeszcze szybciej - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Katarzyna Glibowska, Brand & Communications Manager marki.

Kinga Pienińska: Nowe inwestycje wesprą plany wzrostu na 2016 r.
Właścicielem marki Kinga Pienińska jest GFT Goldfruct; fot. kingapieninska.pl

Jak zaznacza Katarzyna Glibowska - mimo planów zwiększania sprzedaży - w zakładzie produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem w Pieninach "pamięta się", że najbardziej skuteczny i przyjazny naturze jest zrównoważony rozwój. - A nasza woda swoje walory zawdzięcza wyjątkowości Pienin, więc nie możemy naruszyć tej symbiozy - dodaje.    

Zespół Kingi Pienińskiej przygotowuje się jeszcze przed sezonem do instalacji nowej linii rozlewniczej do butelek szklanych w nowej hali, którą ukończono w 2015 roku. To spowoduje, że znacznie wzrosną możliwości produkcyjne oraz zdolności płynnych dostaw.

W ubiegłym roku zakończono dużą inwestycję w zakładzie produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem, która wesprze produkcyjnie i logistycznie plany wzrostu Kingi Pienińskiej na 2016 rok.  - Przed nami wspomniana instalacja nowej linii produkcyjnej, a na tym nie koniec inwestycji w park maszynowy. I cały czas inwestujemy w markę. To wszystko, to są koszty idące w miliony złotych - zaznacza Katarzyna Glibowska.

 

- W planach sprzedażowych na 2016 r. uwzględniliśmy zarówno te zwiększone moce produkcyjne, jak i działania w obszarze marki. Właśnie zakończyła się pierwsza kampania telewizyjna Kingi w tym roku. Następna ruszy już niebawem, jeszcze przed świętami wielkanocnymi. Planujemy także realizację bardzo ciekawego projektu internetowego, ale to jeszcze sprawa kilku tygodni, więc na razie nie mogę zdradzić nic więcej. Co do samej sprzedaży, ponownie planujemy wzrost dwucyfrowy, oczywiście z wyższą niż w roku ubiegłym cyfrą na początku - komentuje.

Ocenia, że będzie to trudny rok. - Wielu producentów, także my, pracuje nad nowymi koncepcjami sprzedaży i komunikacji. A zatem wszyscy będziemy się chcieli przebić z tym nowym komunikatem i to niewątpliwie zaostrzy walkę konkurencyjną. A trzeba pamiętać, że na rynku wodnym działają koncerny i rodzimi, polscy producenci bez wsparcia firm matek z bogatych państw Europy Zachodniej. Tak więc startujemy z innych pozycji o swoje kawałki rynkowego tortu - dodaje manager Kingi Pienińskiej.

Kinga Pienińska to znana woda w sektorze HoReCa. - Mimo szerokich, wysokobudżetowych i - nie boję się tego powiedzieć - czasem zupełnie nietrafionych działań naszej konkurencji, skutecznie bronimy pozycji prawdziwej naturalnej wody mineralnej w tym wymagającym sektorze. Broni się jakość, górskie, całkowicie polskie pochodzenie, walory, zwłaszcza smakowe, samej wody. Dla linii szklanych butelek dedykowanych HoReCa, także szykujmy pewne nowe projekty - komentuje Katarzyna Glibowska.

Producentem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska jest GFT Goldfruct Sp. z o.o.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

GFT Goldfruct RSS ALERT    /    Kinga Pienińska RSS ALERT    /    Katarzyna Glibowska RSS ALERT    /    rynek wód butelkowanych RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • tadek 2016-02-29 20:21:59
    a my w Kropli Beskidu w Tyliczu nic nie inwestujemy i jest OK, mozna sie relaksowac.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.236.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!