- Po dwóch zrealizowanych już w tym roku kampaniach telewizyjnych pod hasłem „Czysty smak Pienin”, przyszedł czas na inny sposób dotarcia do konsumenta końcowego. Outdoorem i to zaplanowanym na szczególny w tym roku maj, chcemy dotrzeć do dużej grupy podróżujących samochodami Polaków. Przed nami aż dwa długie weekendy. Dzięki temu liczymy, że kampania Kingi będzie mocno konkurencyjna w stosunku do rozpoczynających się kampanii telewizyjnych naszych konkurentów – komentuje Katarzyna Glibowska, brand & communications manager marki Kinga Pienińska.

Nowością dla marki jest zupełnie nowy przekaz. Odbiorcy zobaczą pięć kreacji z których każda odnosi się do konceptu „jesteś dla mnie ważna/y, więc daję Ci to co najlepsze”. 

Przekaz opiera się na dużych zbliżeniach na dłonie w sumie pięciu par różnych osób, które przekazują sobie miłość i wzajemną troskę, i butelkę Kingi.

Autorką zdjęć do kampanii wizerunkowej Kingi Pienińskiej jest Aga Wojtuń z Green Carrot Agency, a za opracowanie graficzne bilbordów odpowiada Dariusz Chrzan, dyrektor kreatywny i artystyczny, m.in. takich agencji jak Sointeractive czy S4.

Za zakup kampanii odpowiada dom mediowy Easy Media.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl