Kinley zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów
- Autor: oprac. AW
- Data: 24-05-2023, 12:29

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Marka Kinley odświeża wizerunek
Marka Kinley postanowiła odświeżyć wizerunek i formułę swoich produktów. Premierą w portfolio jest Kinley Elderflower Tonic Zero o smaku czarnego bzu, z dodatkiem cytrusów, dostępny w wersji bez kalorii. Poza tym na rynku dostępne są odświeżone wersje klasycznych toników: Kinley Tonic Water z nutami cytryny, limonki i trawy cytrynowej, Kinley Premiere Tonic Zero z nutami Yuzu i kardamonu oraz Kinley Pink Aromatic Berry o owocowym aromacie, odświeżający wariant Kinley Lime&Mint z miętą i limonką czy Kinley Bitter Lemon z kwiatową nutą lawendy.
Nowości Kinley są dostępne w szerokiej dystrybucji w pojemnościach: puszka 250 ml, butelka szklana 250 ml, butelki PET: 500 ml, 1l, 1,75 l. Za sprzedaż w Polsce, dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada strategiczny partner The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC.
komentarze (0)