Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Napoje

Kinley zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów

  • Autor: oprac. AW
  • Data: 24-05-2023, 12:29
Naturalne owocowe i botaniczne aromaty, połączenie klasycznych toników z zaskakującymi smakami Yuzu, kardamonu czy cytrusów oraz nowość o smaku czarnego bzu. To baza odświeżonego portfolio Kinley, stworzonym z myślą o celebracji chwil dla siebie podczas wczesnego wieczoru.
Kinley zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów
Kinley zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów; fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Marka Kinley odświeża wizerunek

Marka Kinley postanowiła odświeżyć wizerunek i formułę swoich produktów. Premierą w portfolio jest Kinley Elderflower Tonic Zero o smaku czarnego bzu, z dodatkiem cytrusów, dostępny w wersji bez kalorii. Poza tym na rynku dostępne są odświeżone wersje klasycznych toników: Kinley Tonic Water z nutami cytryny, limonki i trawy cytrynowej, Kinley Premiere Tonic Zero z nutami Yuzu i kardamonu oraz Kinley Pink Aromatic Berry o owocowym aromacie, odświeżający wariant Kinley Lime&Mint z miętą i limonką czy Kinley Bitter Lemon z kwiatową nutą lawendy.

Nowości Kinley są dostępne w szerokiej dystrybucji w pojemnościach: puszka 250 ml, butelka szklana 250 ml, butelki PET: 500 ml, 1l, 1,75 l. Za sprzedaż w Polsce, dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada strategiczny partner The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!