Trendy konsumenckie: Jak ważna jest cena?

- Jesteśmy na etapie trendów, które były przed pandemią i z nami pozostały. Szukamy coraz częściej ekologicznych produktów, czytamy etykiety, bardziej dbamy o swoje zdrowie. To jest trend z którym my jako producenci musimy się zmierzyć. Dla naszych konsumentów coraz ważniejsze jest pochodzenie produktów. Kierując się wartościami, klient szuka adekwatnej ceny, niekoniecznie najtańszej oferty - mówił Krystian Krystoforski, manager ds. marketingu i PR Oryginalny Sok, podczas FRSiH 2022.

- Nasze kampanie marketingowe przygotowujemy pod kątem wielkości sklepu i miejsca, gdzie się znajduje. Inaczej wygląda sprawa w sklepach, gdzie są działy „bio” lub „eko”, inaczej natomiast, gdy jesteśmy w małym sklepie, gdzie nie ma ekologicznej konkurencyjności - tłumaczył prelegent.

Influencer marketing wprowadza nowe marki

Krystian Krystoforski podkreślił rolę influencer marketingu.

- 70% konsumentów do 25 roku życia pierwszy raz spotyka się z nowymi markami dzięki influencerom - przytoczył.

Jego zdaniem ciągle jest to  jednak obszar niezagospodarowany. Dopiero w ostatnim czasie UOKiK wydał zalecenia, jak powinna wyglądać współpraca marketingowa z influencerami.

Krystian Krystoforski, manager ds. marketingu i PR, Oryginalny Sok, był prelegentem debaty "Konsumenckie motto: tanio, online, blisko", która odbyła się 8 listopada 2022 roku w ramach XV Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

ZOBACZ RETRANSMISJĘ I RELACJĘ z debaty Czego oczekują dziś konsumenci? Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl