Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kofola podała wyniki za I kw., planuje kupić producenta świeżych sałatek

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-05-2017, 10:12
Grupa Kofola podała wyniki za pierwszy kwartał 2017 roku. Kofola planuje też w czerwcu tego roku wesprzeć wzrost marki UGO zakupem producenta świeżych sałatek.
Kofola podała wyniki za I kw., planuje kupić producenta świeżych sałatek
fot. Kofola

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dzięki zakupowi marka będzie mogła lepiej odpowiadać na trendy  związane z poszukiwaniem przez konsumentów świeżej, zdrowej żywności. Obroty marki UGO wzrosły o 31 proc. rdr., co przekłada się na 3 mln zł.

W trakcie pierwszych trzech miesięcy 2017 roku, obroty Grupy Kofola spadły o 8,4 proc., natomiast nie wliczając wyników ekonomicznych działalności w Polsce wzrosły o 0,4 proc.. Wskaźnik EBITDA Grupy w pierwszym kwartale był niższy o 48,7  proc.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!