Produkowany przez Coca-Colę napój Nestea stanowi bezpośrednią konkurencję dla marki Lipton Ice Tea, która jest wynikiem współpracy Unilevera z PepsiCo. 

Nestle poinformowało o planie reorganizacji marki Nestea - od początku 2018 r., kiedy to wygaśnie umowa z Coca-Colą. Zmieni się formuła i opakowania. Firma postawi na wyeliminowanie sztucznych barwników, aromatów, cukru i syropu kukurydzianego oraz słodziki na bazie stewii. Zarządzaniem marką zajmie się dywizja Nestle Waters.

- Rynek herbat ready-to-drink będzie ewoluował i Nestle wierzy, że jest to właściwy moment, aby rozwinąć Nestea niezależnie - podała spółka 3 marca, zapowiadając koniec przedsięwzięcia, które zostało już zawężone do zaledwie Europy i Kanady w 2012 roku.

Nestle poinformował także, że Coca-Cola zachowa licencję na produkcję i sprzedaż Nestea w Kanadzie, Hiszpanii, Portugalii, Andorze, Rumunii, na Węgrzech oraz w Bułgarii.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl