Produkowany przez Coca-Colę napój Nestea stanowi bezpośrednią konkurencję dla marki Lipton Ice Tea, która jest wynikiem współpracy Unilevera z PepsiCo.
Nestle poinformowało o planie reorganizacji marki Nestea - od początku 2018 r., kiedy to wygaśnie umowa z Coca-Colą. Zmieni się formuła i opakowania. Firma postawi na wyeliminowanie sztucznych barwników, aromatów, cukru i syropu kukurydzianego oraz słodziki na bazie stewii. Zarządzaniem marką zajmie się dywizja Nestle Waters.
- Rynek herbat ready-to-drink będzie ewoluował i Nestle wierzy, że jest to właściwy moment, aby rozwinąć Nestea niezależnie - podała spółka 3 marca, zapowiadając koniec przedsięwzięcia, które zostało już zawężone do zaledwie Europy i Kanady w 2012 roku.
Nestle poinformował także, że Coca-Cola zachowa licencję na produkcję i sprzedaż Nestea w Kanadzie, Hiszpanii, Portugalii, Andorze, Rumunii, na Węgrzech oraz w Bułgarii.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (9)
Kretynizm Coca Coli sięga zenitu. Stewię zastąpią rakotwórczym aspartamem tak jak to zrobili w Sprite zwykłym. Coca Coli to już dziękujemy.
OdpowiedzJak usuną Nestea na stałe to ja ich zabije 😡 Uwielbiam nestea😭😣
OdpowiedzJuz nie na nestea ;(
Odpowiedz😭😭😭
OdpowiedzNie to samo...w Nestea byl cukier a w tym nowym ......Fuze Tea... jest tez słodzik (substancje słodzące - patrz opis) po którym pol dnia odbija się ekierkami plastikowymi ...kilka groszy taniej ..... ale smak....bezcenny...fuj
Odpowiedz