Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

KUPS: Edukacja żywieniowa wpływa na decyzje zakupowe

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-08-2019, 16:50
- Im bardziej świadomy klient, tym bardziej jego decyzje zakupowe skupiają się na produktach o prozdrowotnych właściwościach – mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Barbara Groele, Sekretarz Generalny KUPS.
KUPS: Edukacja żywieniowa wpływa na decyzje zakupowe
Barbara Groele, Sekretarz Generalny KUPS

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Dostrzeganie trendów i mówienie o nich głośno z pewnością ma wpływ na ich dalsze kształtowanie, jednak pamiętajmy, że to klient wyznacza kierunek. Globalizacja, szeroki wybór produktów, dostęp do internetu, a więc i do informacji – to wszystko wpływa na wzrost świadomości konsumentów. Chcą wiedzieć, co kupują i jak ten produkt będzie wpływał na ich zdrowie. To zresztą pokazują wyniki badań, które przeprowadzaliśmy w ramach projektu System Jakości Certyfikowany Produkt (CP) – 42% kobiet wybiera produkt spożywczy w oparciu o jego skład i właściwości, marka decyduje tylko w 10% przypadków. Ludzie coraz chętniej czytają etykiety, bo są świadomi, że to, co jedzą, wpływa na funkcjonowanie ich organizmu teraz i w przyszłości. Świadomy konsument to taki, który właśnie wiąże zbilansowaną dietę z tym, co wkłada do koszyka. Oczywiście nie wszyscy przywiązują do tego wagę, jednak niezaprzeczalnie liczba osób świadomych wzrasta – mówi Barbara Groele, Sekretarz Generalny KUPS.

Świadomość, a wiedza na temat zasad prawidłowego żywienia to dwie różne rzeczy. Sama wiedza nie wystarczy do zmiany nawyków żywieniowych, a co za tym idzie, do zmiany decyzji zakupowych.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!