Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

KUPS: System jakości Certyfikowany Produkt to gwarancja dla konsumenta i wsparcie dla producenta

System jakości  Certyfikowany Produkt to gwarancja jakości dla konsumenta oraz wsparcie i pomoc w zwiększeniu sprzedaży dla producenta, ponieważ certyfikaty wyróżniają produkty na półkach - mówiła Barbara Groele, Sekretarz Generalna Stowarzyszenia Krajowa  Unia Producentów Soków, podczas warsztatów branżowych pt. "Jak skutecznie wprowadzić produkty owocowo-warzywne do sieci handlowych?".

KUPS: System jakości Certyfikowany Produkt to gwarancja dla konsumenta i wsparcie dla producenta
Barbara Groele, Sekretarz Generalna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków fot. KUPS

Warsztaty zorganizowało Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków w ramach projektu System Jakości Certyfikowany Produkt, a finansowane były z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Barbara Groele przedstawiła założenia Systemu Jakości Certyfikowany Produkt (CP) i przewagi jakie niesie udział w tym systemie.

Wprowadzenie produktu na półki sieci handlowych, a potem współpraca z takimi kontrahentami bywa swoistą gimnastyką polegającą na elastyczności i dostosowaniu się do panujących reguł, zmieniających się trendów i stylów zakupowych konsumentów.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Barbara Groele wyjaśniła, że certyfikat CP nadawany jest produktom z owoców i/lub warzyw spełniającym określone wymagania jakościowe. Dzięki temu, konsumentom będzie łatwiej dokonywać racjonalnych wyborów żywieniowych, a producentom i dystrybutorom pozwala wyróżnić wysokiej jakości produkty o znaczącej ilości składników prozdrowotnych. Walory prozdrowotne to bardzo ważna komunikacja z konsumentem.

- Należy podkreślać walory zdrowotne produktów wszystkimi możliwymi sposobami, a na szczęście owoce i warzywa oraz ich przetwory niosą za sobą olbrzymią wartość odżywczą  i każdy z takich produktów jest prozdrowotny. Człowiek musi dostarczać sobie składników zdrowotnych regularnie, a często jedynym ich źródłem są właśnie owoce, warzywa i ich przetwory.  I taką komunikacją powinniśmy dotrzeć do konsumentów i się nią wyróżnić, bo to konsument podejmuje ostateczną decyzję, a producent po drodze musi jeszcze przekonać kupca. Konsumenci są świadomi, ze te walory są istotne i poszukują produktów prozdrowotnych – mówiła Barbara Groele.

Trendy prozdrowotne zgodnie, z którymi konsumenci coraz częściej poszukują produktów spożywczych o bogatej matrycy odżywczej, mają szczególne znaczenie dla branży owocowo-warzywnej.  Ważnym elementem prowadzonej komunikacji mogą być zalecenia ekspertów ds. żywienia, którzy rekomendują spożywanie min. 5 porcji warzyw i owoców dziennie, a jedną z nich może być szklanka soku (ok. 200 ml). 95 proc. kupujących jest świadoma, że soki, smoothies, musy czy inne produkty owocowo-warzywne mogą stanowić wartościowe uzupełnienie codziennej diety.

więcej informacji:

soki RSS ALERT    /    smoothie RSS ALERT    /    musy RSS ALERT    /    owoce RSS ALERT    /    warzywa RSS ALERT    /    KUPS RSS ALERT    /    Barbara Groele RSS ALERT    /    Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków RSS ALERT    /    System Jakości Certyfikowany Produkt RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!