Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lavazza ze świąteczną kampanią POS w sklepach Carrefour

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-12-2018, 14:00
Kampania wystartowała we wszystkich hipermarketach Carrefour 31 października i potrwa do 2 stycznia 2019 r. W jej ramach w alejach produktowych dedykowanych kawom branding Lavazzy jest widoczny na bramach, totemach, podświetlanych ekspozytorach i listwach cenowych oraz flagach przy produkcie (te ostatnie zainstalowano łącznie w 102 sklepach).
Lavazza ze świąteczną kampanią POS w sklepach Carrefour
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- To pierwsza tego typu aktywność Lavazzy w Polsce. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą in-Store Media Polska, która zrealizowała dla nas ten projekt kompleksowo - mówi Łukasz Lisius, Country Manager Lavazza Polska.

- W sklepach Carrefour chcieliśmy zakomunikować konsumentowi obecność naszej marki zarówno przy wejściu do kategorii, gdzie umieściliśmy bramy i totemy, jak również przy samej półce, przy której wiszą flagi i podświetlane listwy półkowe. Nośnikiem, który najbardziej przypadł mi do gustu, jest jednak podświetlany ekspozytor, dzięki któremu kawa Lavazza jest jeszcze bliżej konsumenta, a ten może dokładnie zapoznać się z produktem. Jako lider kategorii ziarna mamy obowiązek, aby dalej rozwijać markę wspólnie z naszymi konsumentami - dodaje Lisius.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!