Lipton zmienił opakowania herbat. Nowe zaprojektował... Jurek Owsiak
- Autor: AK
- Data: 07-12-2022, 08:40

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Lipton wspiera WOŚP
Współpraca marki Lipton oraz Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy rozpoczęła się w 2013 roku. Od tego czasu marka po raz 6. wspierać będzie to przedsięwzięcie, jakim jest Finał WOŚP, które od lat łączy ludzi i pomaga tym, którzy naszej pomocy potrzebują najbardziej.
“To dla nas ogromna przyjemność i wielki zaszczyt dołączyć do akcji, która łączy Polaków o wielkich sercach. Marka Lipton czerpie z dobra natury i chce się dzielić nim z innymi. Czyny świadczą więcej niż słowa, dlatego nie mogło nas zabraknąć przy tegorocznej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji przygotowaliśmy dla naszych konsumentów oraz wszystkich wspierających Fundację limitowaną serię herbat Lipton Yellow Label sygnowaną serduszkiem WOŚP.” – mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager.
komentarze (0)