Marka Tymbark z nowościami na lato i napojami w puszkach
Tymbark na lato przygotował wiele nowości, w tym również klasyczne propozycje w zupełnie innym wydaniu. Kultowe smaki zostały zapuszkowane. W limitowanej ofercie są teraz dostępne trzy warianty: Jabłko-Mięta, Jabłko-Arbuz i Jabłko-Brzoskwinia.

Tego lata Tymbark oferuje klasykę w nowym wydaniu – kultowe smaki w puszce to dobrze znane napoje w zaskakującej formie. Skojarzenie z klasyką tym bardziej podkreśla szata graficzna, bo na każdej puszcze… można zobaczyć dobrze znaną tymbarkową butelkę!
Owocowe napoje są szczególnie popularne w okresie wakacyjnym, a puszka to wygodne, lekkie i przyjazne środowisku opakowanie. W nowej formie dostępne są jedne z najbardziej popularnych wśród konsumentów smaków: Jabłko-Mięta, Jabłko-Arbuz, Jabłko-Brzoskwinia.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Limitowane napoje Tymbarku będą dodatkowo wspierane w działaniach digitalowych marki oraz w komunikacji na kanale Studio Tymbark.
Cena sugerowana na półce: 1,39 PLN
Typ i wielkość opakowania jednostkowego: puszka, 250 ml
Typ i wielkość opakowania zbiorczego: tacka, 12 szt.
Marka Tymbark jest liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.