Martyna Wojciechowska w reklamach Zioła Świata Lipton
- Autor: Wirtualnemedia
- Data: 30-07-2019, 07:41
Pod hasłem "Smaki inspirowane światem" wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową serię produktów Zioła Świata Lipton. Twarzą akcji jest dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Działania przygotowała agencja Gong.

fot. Lipton
Martyna Wojciechowska wystąpiła w spotach, które pokazują smaki inspirowane podróżami - m. in. do Japonii, Indii i Australii. 30-sekundowe reklamy będą wykorzystane w kampanii telewizyjnej i na kanałach Social Media.
Na potrzeby kampanii digitalowej (YouTube) przygotowano materiały wideo w wersji 45 sek.,15 sek. oraz 6 sek. Kampania obejmuje także display oraz materiały POS w największych sieciach sprzedaży.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Więcej na: wirtualnemedia.pl
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Właściciel Żabki kupuje herbaciane marki od Unilever
-
„Herbapol-Lublin” S.A. z nowymi smakami herbat ziołowo-owocowych
-
Herbapol: chcemy być znaczącym graczem na rynku kosmetycznym
-
Unilever wydzieli ze swojej struktury segment herbaciany
-
Ruszyła kampania herbat czarnych Big-Active
-
Herbapol rozszerza portfolio herbatek funkcjonalnych
-
Nowe napoje owocowo-ziołowe i herbaciane od Herbapol-Lublin
-
Irving nowym klientem agencji Kamikaze
-
Marka Herbapol promuje herbatki typu cold brew (wideo)
-
Herbapol-Lublin z nowym sklepem internetowym
komentarze (0)