Nowy Witmar, podobnie jak pozostałe, będzie sprzedawany w półlitrowych, zakręcanych butelkach PET. W każdej znajdzie się świeży sok, wyciśnięty z około sześciu dużych pomarańczy. Niepasteryzowany, przygotowany bez dodatku środków konserwujących, będzie przydatny do spożycia tylko przez 120 godzin po otwarciu.

Do tej pory w ofercie firmy dostępne były soki: marchew, jabłko i jabłko granat. W kwietniu firma odświeżyła wizerunek, chcąc przyciągnąć do siebie młodych klientów, którzy stanowią prawie 1/6 wszystkich konsumentów soków NFC (powstających nie z koncentratów, lecz z prawdziwych owoców). Wprowadziła więc nowe butelki, opatrzone nowoczesnymi, kolorowymi i przyciągającymi wzrok etykietami. Uruchomiła również stronę internetową i fanpage na Facebooku oraz Instagramie.

- Wprowadzenie na rynek nowego produktu to kolejny, naturalny etap rozwoju marki Witmar. Poszerzamy ofertę, żeby być jeszcze bardziej atrakcyjnymi dla klienta - tłumaczy Maciej Jóźwicki dodając, że sam wybór smaku jest nieprzypadkowy. - Zbadaliśmy rynek i okazało się, że konsumenci soków NFC, zaraz po już dostępnych sokach, najchętniej spróbowaliby wariantu pomarańczowego – przekonuje, powołując się na badania przeprowadzone przez firmę analityczną IQS Research.

Powodem może być nie tylko wyjątkowy smak orientalnego owocu, ale również bogata zawartość witaminy C, która pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego i nerwowego oraz przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl