- Od dłuższego czasu konsumenci sugerowali nam, że czekają na produkt, który będzie nie tylko pożywny i zdrowy, ale również orzeźwiający. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom – tłumaczy Maciej Jóźwicki, prezes Marwit Sp. z o.o. 

Linia produkcyjna ruszy 9 kwietnia. W sklepach pojawi się pierwszy raz dzień później, w szklanych butelkach o pojemności 250 ml. Sok będzie miał krótki, zaledwie pięciodniowy termin przydatności do spożycia. Wszystko ze względu na to, że nie zawiera konserwantów i substancji wzbogacających.

Sok z jabłek i ogórka z imbirem to kolejna propozycja marki, dostępna w serii limitowanej. Od listopada ubiegłego roku Marwit sprzedaje już sok z pomidorów i papryki. Wcześniej, co kwartał, pojawiał się inny smak (między innymi aronia, rabarbar, winogrono czy marakuja), wzbogacając tym samym ofertę ośmiu smaków naturalnych soków, dostępnych przez cały rok.

Marwit zaczął poszerzać asortyment soków, wprowadzając najpierw smak marchewkowo-selerowy, a następnie jabłkowy i buraczkowo-jabłkowy. Wcześniej przez blisko dziesięć lat istnienia firma opierała się wyłącznie na soku marchewkowym.

Równocześnie z powiększaniem oferty dotyczącej soków, Marwit sukcesywnie zwiększa asortyment innych produktów z sektora convenience, który umożliwia konsumentowi sięganie po gotowe warzywne i owocowe przekąski (a więc o Surówki Premium, Smoothie, Zupy krem, marchewki Marwitki, Sałaty raz, dwa, trzy oraz Świeży Mix, czyli krojone zestawy owocowo-warzywne). Tym samym wychodzi naprzeciw jednemu z najsilniejszych obecnie trendów konsumenckich. Już w 2015 roku czterech na dziesięciu Polaków oświadczyło, że gdyby tylko mogło kupować owoce i warzywa w wygodnej formie gotowych przekąsek, sięgaliby po nie jeszcze częściej.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl