Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Maspex: Konsument energy drinków wybiera produkty markowe; chętnie sięga po nowe smaki

- Rynek energy drinków w Polsce rośnie zarówno pod względem ilościowym, jaki wartościowym. Rośnie szybciej wartościowo, niż ilościowo (w litrach). Wpływ na taką sytuacje ma między innymi spadek udziałów w rynku marek własnych, co oznacza że konsumenci wybierają markowe produkty, które są droższe – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Maspex Wadowice, która posiada wyłączne prawo do  produkcji i sprzedaży napojów Tiger.

Maspex: Konsument energy drinków wybiera produkty markowe; chętnie sięga po nowe smaki
Nowości marki Tiger; fot. materiały prasowe

Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
Data: 11-03-2016, 11:15

Zdaniem Doroty Liszki, trendy na rynku napojów energetycznych w zasadzie od kilku lat się nie zmieniają. - Marki premium, takie jak m.in. Tiger, pozycjonują się do konsumentów bardziej świadomych, ceniących jakość oraz emocjonalnie angażujących się zarówno w produkt, jak i kategorię. Trendy sprzedażowe są pozytywne – ze względu na różnorodność oferty, kanałów dotarcia oraz komunikację z konsumentem – tłumaczy.

Jak dodaje, konsument na rynku energetyków coraz częściej sięga po warianty smakowe czy warianty z funkcjonalnymi dodatkami. - Konsument napojów energetycznych jest otwarty na nowe smaki, a funkcjonalne dodatki zachęcają również nowych użytkowników do kategorii. Dla właściciela sklepu wspomniany trend oznacza, że jego półka z napojami energetycznymi powinna być bardziej zróżnicowana – obok wariantów klasycznych powinny się na niej znaleźć również warianty funkcjonalne, smakowe -komentuje Dorota Liszka.

- Rok 2016 rozpoczęliśmy od wprowadzenia innowacyjnych nowości – Tiger Speed, Tiger Vitamin Attack, Tiger Fighter. To uzupełnienie oferty marki Tiger i rewolucja na rynku energetyków. Marka Tiger w tym roku będzie jak zwykle mocno wspierana także nie może jej zabraknąć na półkach sklepowych – dodaje.

Napoje Tiger to wicelider kategorii energetyków w Polsce. Marka posiada po około 15 proc. udziałów – ilościowo oraz wartościowo (za AC Nielsen, rynek bez PL, grudzień 2015).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dorota Liszka RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    napoje Tiger RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    energy drinki RSS ALERT    /    napoje energetyczne RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.9.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!