Michał Jaszczyk, prezes zarządu, dyrektor generalny PepsiCo Polska - duży wywiad
- Autor: Paulina Piwowarek, www.portalspozywczy.pl
- Data: 29-01-2021, 07:38

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Minęło 10 miesięcy od wybuchu pandemii koronawirusa. Jaki wpływ ma ta sytuacja na strategię PepsiCo? Co musieliście zmienić / przeorganizować?
Koronawirus zmienił praktycznie wszystkie aspekty działania naszej firmy. Po pierwsze zmienił się sposób naszej pracy: prawie wszyscy pracownicy centrali pracują zdalnie, a pracownicy zakładów produkcyjnych pracują w ścisłym reżimie sanitarnym, spotkania zarządu odbywają się zdalnie, a podróże służbowe zostały wstrzymane. Wiele z tych rozwiązań i sposobów pracy zostanie z nami na dłużej, także w okresie tzw. „nowej normalności” po pandemii.
Pandemia miała także ogromny wpływ na rozwój kanału e-commerce w ogóle, nasi klienci z segmentu HoReCa w przyspieszonym trybie przeszli adaptację do nowych warunków prowadzenia działalności. Co za tym idzie, zwiększyła się oferta posiłków na dowóz, a klienci zaczęli coraz częściej do tych zamówień dołączać napój.
komentarze (0)