Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Mistrzowskie Tiger Roasty - nowa kampania marki (wideo)

TIGER kontynuuje komunikację, w której promuje i wspiera sportowych mistrzów – podkreślając w serii spotów ich osiągnięcia, umiejętności i moc. Całość kreacji – tradycyjnie utrzymana jest w klimacie łączącym sport, rap, dystans do siebie i żart.

Mistrzowskie Tiger Roasty - nowa kampania marki (wideo)
fot. materiały prasowe

TIGER Energy Drink pokazuje, że jak hasło „POWER IS BACK” ma znaczenie w realnym życiu. Najważniejsze są energia i pasja do działania – potwierdzają to prawdziwi bohaterowie kampanii, którzy żyją zgodnie z tą zasadą.

Marka tworzy serię filmów przedstawiających sylwetki ludzi, którzy są MISTRZAMI w swoich dziedzinach. Filmy mają formę muzycznych roastów łączonych z wywiadami. Na zabawne i kłopotliwe pytania mistrzowie odpowiadają tylko „TAK!” lub „NIE!” – jak w słynnej piosence rapera E-40 „Choices”, na której opiera się ścieżka dźwiękowa kampanii. Mistrzowskie TIGER ROASTY prowadzi legenda polskiego rapu – Abradab.

Pierwsza część przedstawia Maksyma Riznyka – mistrza StreetWorkoutu, który swoją pasją zaraża innych. „Tiger, co nie podda się bez walki” organizuje Mistrzostwa Polski w Streetworkoucie, jest właścicielem szkoły kalisteniki i założył federację tego sportu w Polsce.

W maju bohaterem kampanii został mistrz zupełniej innej dziedziny: Piotr Sajdak – „Tygrys, co losowi się odgryza”. To aktywny sportowiec, który jako młody chłopak stracił rękę – w wyniku obrażeń, jakich doznał broniąc koleżanki przed agresywnym napastnikiem. Bohater kampanii nie tylko poświęcił się swoim pasjom, ale też zaangażował się w innowacyjną firmę Glaze Prosthetics, która produkuje designerskie bioniczne protezy kończyn znane na całym świecie. W ramach tej współpracy TIGER zasponsoruje taką protezę wybranej osobie po amputacji.

Kampania skupia się na Internecie: jest emitowana na platformach VOD, na YouTube i w mediach społecznościowych i już cieszy się ogromną popularnością – pierwszy spot znalazł się wśród najpopularniejszych reklam na YouTube w kwietniu, a drugi ma już ponad 2,5 mln wyświetleń!

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maspex RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    kampania reklamowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.238.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!