Hasłem przewodnim kampanii jest: "Jak z ulubionej kawiarni" - oddające charakter kawiarnianych produktów Mokate.

Reklamy linii Mokate "Moje inspiracje" pojawią się w największych stacjach telewizyjnych, prasie kobiecej i w internecie. Dzięki promocjom i oryginalnym materiałom POS kawiarniane menu Mokate "Moje inspiracje" będzie również widoczne w sklepach.

Kawiarniana seria produktów Mokate "Moje inspiracje", wyglądających i smakujących jak z najlepszej kawiarni, została doskonale przyjęta na rynku i ma wielu lojalnych klientów. Jest odpowiedzią na obowiązujące trendy i zmieniające się wzorce konsumpcyjne w tej kategorii kawy. Ideą przyświecającą jej opracowaniu było stworzenie produktu, który oddawałby to, co najlepsze i najbardziej atrakcyjne w kawach, przygotowywanych w modnych kawiarniach przez wyszkolonych baristów z wykorzystaniem profesjonalnych, wysokociśnieniowych ekspresów.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl