Nałęczowianka wprowadza limitowaną edycję wody mineralnej
- Autor: pr
- Data: 24-04-2014, 13:51

Głównym celem wejścia limitowanej edycji jest wsparcie rozbudowanej kampanii reklamowej, która w kwietniu została rozpoczęta przez Nestle Waters Polska. Zmienione opakowania podkreślają pozytywne emocje jakie wywołuje Nałęczowianka.
Znakiem rozpoznawczym limitowanej edycji są nowe wzory na opakowaniach wody gazowanej i niegazowanej (500 ml). Opakowania zachowane są w radosnej kolorystyce bazującej na soczystych barwach.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Limitowana edycja Nałęczowianki dostępna jest w sklepach na terenie całego kraju.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Nałęczowianka poszerza portfolio o 3 napoje funkcjonalne
-
Lidl sprzedaje wodę Nałęczowianka w butelkach z recyclingu
-
Rebranding marki Nałęczowianka zrealizowany w sieci Carrefour
-
Ruszyła kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
-
Woda Ostromecko zastąpiła Nałęczowiankę w pociągach PKP Intercity
-
Czy polscy przewoźnicy powinni sprzedawać polską żywność?
-
Gwiazdy, loteria, reklamy - rusza kampania Nałęczowianki
-
Nestle rośnie na rynku wód butelkowanych
-
Nestle Waters: Szacujemy około 3- proc. wzrost rynku wody w br.
-
Rynek wody butelkowanej czeka konsolidacja