Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Napoje marki Trrick coraz szerzej dostępne na rynku

Wiosną br. firma Blue Lemon wprowadziła na rynek nową markę napojów gazowanych – Trrick. Na łamach www.portalspozywczy.pl, prezes Konrad Świerczyński ocenia letni sezon sprzedażowy dla tego produktu.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-09-2015, 11:11
Napoje marki Trrick coraz szerzej dostępne na rynku
for. materiały prasowe / Blue Lemon (Trrick)

- Pierwszy sezon obecności Trrick'a już za nami. Podsumowując efekty jakie udało nam się uzyskać możemy zaliczyć go do udanych i z optymizmem patrzeć na przyszłość marki - komentuje. 

- Jak wiadomo wprowadzenie produktu to dla każdej firmy czas intensywnej pracy. Na tym etapie szczególnie ważne jest zbudowanie odpowiedniej dostępności produktu, stanowiącej bazę do dalszych działań - dodaje.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W pierwszej kolejności, firma Blue Lemon skupiła się na pozyskaniu głównych firm dystrybucyjnych oraz budowie dystrybucji numerycznej. Na chwilę obecną - zgodnie z założeniami - Trrick jest dostępny w blisko 65 liczących się firmach dystrybucji hurtowej.

- Udało nam się również nawiązać współpracę z wieloma liczącymi się strukturami detalicznymi, m.in.: Stokrotka, Rabat Detal, Sklep Polski, sieć Mirabelka, Lewiatan Mazowsze, Lewiatan Świętokrzyski, Sieć Chorten, Witaj, Eden, Top Market, PSS Społem Kielce, PSS Białystok i wiele innych – mówi Konrad Świerczyński.

- Dalsze rozmowy handlowe wciąż trwają. Mamy nadzieje ze już wkrótce będziemy mogli poinformować o nowych sieciach oferujących nasze produkty – dodaje.

Napoje Trrick są dostępne w pojemności 2 litry, w pięciu orzeźwiających smakach: Lemon, Orange, Lime, Grapefruit, MultiFruit. Sugerowana cena detaliczna: 2,39-2,69 zł.

Produkcja napojów odbywa się „na zlecenie” Blue Lemon, w zewnętrznej rozlewni.

Blue Lemon jest nowo powstałą firmą, którą tworzą doświadczeni menadżerowie z branży spożywczej. Oprócz marki Trrick, drugą  z  linii produktowych firmy jest seria Mix Fresh - produkty pierwszocenowe, kierowane dla  konsumentów dla których cena jest jednym z  ważniejszych kryteriów wyboru.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • U Zosi 2016-01-30 11:19:08

    Zewnętrzna rozlewnia. Znów ktoś zaczyna biznes bez pieniędzy. Jak przyjdzie lato napojów nie będzie.

    Odpowiedz
  • Anonim 2016-01-30 14:48:30

    OSHEE TEŻ JEST BEZ WŁASNEJ ROZLEWNI, A OSIĄGNĘLI OGROMNY SUKCES. Czy ktoś siedzi w portfelu prezesa Blue Lemon i zna jego majątek? Nie trzeba kupować browaru, żeby napić się piwa. ;-)

    Odpowiedz
  • U Zosi 2016-02-01 08:45:16

    Żeby napić się piwa nie trzeba mieć browaru Ale pana firma Anonimie nie jest stworzona aby mógł Pan napić się napoju. Bez rozlewania przyjdzie lato i będzie w wersji limitowanej.

    Odpowiedz
  • Anonim 2016-02-01 15:55:42

    Te wersje limitowane zawsze sprzedają się najlepiej :-).

    Odpowiedz
  • Anonim 2016-02-01 15:57:34

    Te wersje limitowane zawsze sprzedają się najlepiej ;-)

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!