Nescafé® Dolce Gusto® z nową kampanią reklamową
„Robi się ciekawie” to nowy claim i zarazem nazwa nowej platformy marki Nescafé® Dolce Gusto®, w której to skomplikowane kawowe rozwiązania ulegają prostocie i wyjątkowości kultowych już kapsułek. Oczywiście wszystko z charakterystycznym dla marki przymrużeniem oka. Nową ideę, spoty oraz komunikację przygotowała agencja Przestrzeń.

Plantacja kawy w samym sercu kuchni? Czy może kawowe perpetuum mobile na całą długość i szerokość kuchennego blatu? Zdaniem Nescafé® Dolce Gusto® tak wyszukane rozwiązania nie są potrzebne, by przygotować wyjątkową kawę. Wystarczy odpowiedni ekspres, ulubiona kapsułka i jeszcze jeden wyjątkowy składnik – odrobina ciekawości.
W nowej komunikacji nie brakuje abstrakcji, kolorów oraz zabiegów formalnych, dzięki którym przekaz staje się równie ciekawy, co idea. Kampania realizowana jest w digitalu i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.