Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nescafe ujednolica identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach

  • Autor: pr
  • Data: 08-09-2014, 14:20
Marka Nescafe wprowadza nową, ujednoliconą identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach, w których jest obecna na świecie. Nowa odsłona to nowy image i nowa komunikacja.
Nescafe ujednolica identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach
Fot. Nescafe

Logo Nescafe jest rozpoznawane na całym świecie. Teraz wyróżniają je nowoczesna czcionka i charakterystyczny, czerwony apostrof nad literą E, który będzie jednym ze znaków rozpoznawczych marki.

Zmienia się również kształt kultowego kubka Nescafe. Kubek pozostaje czerwony, natomiast jego uchwyt tworzy charakterystyczny apostrof.

Marka unowocześniła design wszystkich opakowań kaw w portfolio Nescafe. Dodatkowo najpopularniejsze kawy Nascafe Classic i Sensazione Creme pojawiły się w większym formacie - opakowaniu 300 g.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Pod hasłem "Wszystko zaczyna się z Nescafe" będzie prowadzona nowa komunikacja.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!