Nescafe ujednolica identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach
- Autor: pr
- Data: 08-09-2014, 14:20

Logo Nescafe jest rozpoznawane na całym świecie. Teraz wyróżniają je nowoczesna czcionka i charakterystyczny, czerwony apostrof nad literą E, który będzie jednym ze znaków rozpoznawczych marki.
Zmienia się również kształt kultowego kubka Nescafe. Kubek pozostaje czerwony, natomiast jego uchwyt tworzy charakterystyczny apostrof.
Marka unowocześniła design wszystkich opakowań kaw w portfolio Nescafe. Dodatkowo najpopularniejsze kawy Nascafe Classic i Sensazione Creme pojawiły się w większym formacie - opakowaniu 300 g.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Pod hasłem "Wszystko zaczyna się z Nescafe" będzie prowadzona nowa komunikacja.
Powiązane tematy:
-
Czy regularne picie kawy wydłuża życie?
-
Regularne picie kawy może zmniejszać ryzyko niewydolności nerek
-
Jak radzi sobie rynek kaw speciality w Polsce? (WIDEO)
-
casualowy piątek
Rynek kawy ma problemy z surowcem. Czy przez to zapłacimy więcej?
-
Czy kawy rzemieślnicze podbijają polski rynek? (WIDEO)
-
Sposób przygotowania kawy wpływa na poziom cholesterolu
-
Powstała mobilna aplikacja kawowa
-
Ponad pół tony kokainy znaleziono w fabryce Nestle. Czy trafiła do produktów?
-
Nowości stanowią bardzo istotną część sprzedaży słodyczy
-
Nestlé odczuło skutki wojny. Koncern podnosi ceny produktów na całym świecie
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
komentarze (0)