Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nestlé wprowadza na rynek produkty marki Starbucks

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-02-2019, 14:23
Nestlé wprowadza nowe produkty kawowe pod marką Starbucks. Będą one dostępne na całym świecie. Nowy asortyment składa się z 24 produktów, w tym kawy ziarnistej, palonej i mielonej. Znajdzie się w nim także kawa w kapsułkach.
Nestlé wprowadza na rynek produkty marki Starbucks
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dzięki Nestlé, klienci na całym świecie będą mogli się cieszyć smakiem swojej ulubionej kawy Starbucks we własnym domu. Nowy asortyment produktów kawowych obejmuje szereg flagowych mieszanek kaw tej marki, a także kawy jednogatunkowe oraz wybór klasycznych napojów, takich jak Caramel Macchiato i Cappuccino. Wszystkie są przygotowywane na bazie wysokiej jakości 100% kawy Arabica pozyskiwanej od znanych z etycznych upraw plantatorów z głównych regionów świata. To pierwszy asortyment kaw wprowadzany na rynek, od kiedy obie firmy oficjalnie rozpoczęły współpracę w sierpniu ubiegłego roku. 

Nowe produkty Starbucks będą dostępne w sklepach spożywczych i na największych platformach internetowych. Nestlé zacznie ich wprowadzanie od wybranych rynków w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie oraz w Stanach Zjednoczonych. W Polsce oferta ta będzie dostępna jesienią tego roku.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!