Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

„Niezwykłe zjawiska naturalne” w nowych spotach promujących napoje gotowe do picia Herbapol-Lublin (wideo)

Właśnie wystartowała nowa platforma komunikacyjna Herbapol-Lublin, w ramach której powstały aż trzy spoty reklamowe. Każdy z nich koncentruje się na innym produkcie z portfolio ziołowych napojów funkcjonalnych i inspirowany jest innym, dedykowanym mu zjawiskiem naturalnym: wiatrem, słońcem oraz deszczem. W reklamie możemy zobaczyć m.in. jedną z tegorocznych nowości: napój ziołowy AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń.

„Niezwykłe zjawiska naturalne” w nowych spotach promujących napoje gotowe do picia Herbapol-Lublin (wideo)
„Niezwykłe zjawiska naturalne” w nowych spotach promujących napoje gotowe do picia Herbapol-Lublin, fot. materiały prasowe

Marka Herbapol-Lublin poszerzyła w tym roku portfolio napojów gotowych do picia o dwa smaczne i orzeźwiające warianty. W kwietniu, do oferty funkcjonalnych napojów ziołowych dołączyła AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata, dodatkowo w ofercie napojów herbacianych od teraz dostępny jest także Herbapol na zimno herbata biała/malina.

Nowa kampania Herbapol-Lublin wystartowała w tym tygodniu wraz z emisją trzech dedykowanych spotów na platformie VoD i w serwisie YouTube. Emisja reklam w TV ruszy od 1 lipca. Nowa platforma komunikacyjna pod hasłem „Niezwykłe zjawiska naturalne” łączy w sobie nowoczesną i lekką formę z przekazami podkreślającymi naturalne pochodzenie produktów, będące wyróżnikiem marki od ponad 70 lat. Każdy spot promuje inny produkt z portfolio napojów gotowych do picia i nawiązuje do innego, dedykowanego mu zjawiska pogodowego: wiatru (AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata), słońca (URODA SKRZYP cytrusy z zieloną herbatą) i deszczu (DETOX POKRZYWA pigwa z zieloną herbatą).

– Napoje funkcjonalne w butelkach, które wprowadziliśmy na polski rynek w 2019 roku, to wciąż stosunkowo nowy segment, w którym widzimy bardzo duży potencjał. Dlatego też zależało nam na tym, aby przedstawić konsumentom świat produktu i jego unikalne cechy – zwłaszcza, że w tym roku rozszerzyliśmy portfolio o dwie kolejne nowości. Zdecydowaliśmy się na lekkie i charakterystyczne spoty reklamowe, wyróżniające się na tle konkurencji, ponieważ wierzymy, że w ten zapadający w pamięć sposób dotrzemy do młodszej grupy docelowej w wieku 25-44 lat, co obecnie jest jednym z naszych celów – mówi Anna Mrożewska, dyrektor marketingu Herbapol-Lublin.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Herbapol Lublin RSS ALERT    /    Herbapol RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.149.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!