Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Nowe napoje owocowo-ziołowe i herbaciane od Herbapol-Lublin

Napoje owocowo-ziołowe i herbaty na zimno od marki Herbapol to stosunkowo nowa kategoria w jej portfolio. W związku z pozytywnym odbiorem produktów przez konsumentów marka rozszerzyła ofertę o dwie nowości produktowe oraz wystartowała z kampanią reklamową.

Nowe napoje owocowo-ziołowe i herbaciane od Herbapol-Lublin
Nowe napoje owocowo-ziołowe i herbaciane w portfolio marki Herbapol-Lublin/ fot. materiały prasowe

W 2019 roku firma Herbapol-Lublin wprowadziła na rynek napoje owocowo-ziołowe, z kolei napoje herbaciane trafiły do szerokiej dystrybucji. Odpowiadając na potrzeby konsumentów, w kwietniu 2020 roku marka Herbapol poszerzyła swoje portfolio o kolejne warianty napojów. Nowości, które konsumenci mogą odnaleźć na półkach to: 

·       AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata, napój bez dodatku cukru. Dzięki korzeniowi żeń-szenia przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, wzmacnia siły witalne organizmu oraz wspomaga sprawność fizyczną i umysłową.

·       Herbapol na zimno herbata biała&malina, napój na bazie szlachetnej i delikatnej białej herbaty z dodatkiem przyjemnie owocowej maliny. Produkt nie zawiera barwników ani konserwantów; jest też bez dodatku cukru. To 100% naturalnych składników, czyli 100% natury!

Nowa platforma komunikacyjna – „Niezwykłe zjawiska naturalne”

Wierząc w potencjał całej kategorii napojów „ready to drink”, marka Herbapol z końcem czerwca wystartowała z emisją trzech dedykowanych spotów na platformie VoD i w serwisie YouTube, natomiast emisja spotów w TV odbywa się od 1 lipca. Nowa platforma komunikacyjna pod hasłem „Niezwykłe zjawiska naturalne” łączy w sobie nowoczesną i lekką formę z przekazami podkreślającymi naturalne pochodzenie produktów, będące wyróżnikiem marki od ponad 70 lat. Każdy spot promuje inny produkt z portfolio napojów ziołowych i nawiązuje do różnego, dedykowanego mu zjawiska pogodowego: wiatru (AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata), słońca (URODA SKRZYP cytrusy z zieloną herbatą) i deszczu (DETOX POKRZYWA pigwa z zieloną herbatą).

„Gotowe do picia napoje, to kategoria, w której widzimy niezwykle duży potencjał. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na nową platformę komunikacyjną, w której przedstawiamy konsumentom świat produktu i jego unikalne cechy. Bardzo lifestyleowe, charakterystyczne spoty reklamowe z pewnością zapadną w pamięć naszej młodszej grupie docelowej w wieku 25-44 lat.” – mówi Anna Mrożewska, dyrektor marketingu Herbapol-Lublin. 

Spoty reklamowe można obejrzeć pod poniższymi linkami:

Mięta-Wiatr: https://www.youtube.com/watch?v=dMF_O4crQps

Skrzyp-Słońce: https://www.youtube.com/watch?v=H2R62QPqSIM

Pokrzywa-Deszcz: https://www.youtube.com/watch?v=nJBzVHnvpQo  

Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i dżemów.

Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.  Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Herbapol RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT    /    herbaty RSS ALERT    /    Herbapol-Lublin RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.220.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!