Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

O biznesie spożywczym w czasie pandemii oraz innowacjach produktowych - rozmowa z Levant Foods

- Sytuacja epidemiologiczna i związane z tym ograniczenia handlu, nie pozostały bez wpływu na żadną z gałęzi gospodarki. Musieliśmy, podobnie do innych, szybko przeorganizować siły, uruchomić procesy pracy zdalnej, zoptymalizować procesy dostaw i funkcjonowania produkcji i magazynu. Początkowe, dość gwałtowne, zachowania konsumentów przyczyniły się do zwiększonych zakupów w sektorze spożywczym - mówi Joanna Tobiszowska, executive marketing manager Levant Foods.

O biznesie spożywczym w czasie pandemii oraz innowacjach produktowych - rozmowa z Levant Foods
Joanna Tobiszowska, executive marketing manager Levant Foods/ fot. materiały prasowe

Jak kryzys wywołany pandemią koronawirusa wpływa na Państwa firmę  i cały sektor? Czy ta nietypowa sytuacja wpłynęła na działalność Państwa firmy, wyniki finansowe, realizację Państwa planów inwestycyjnych i rozwoju lub je zmodyfikowała? A może produkty z Państwa portfolio były wyjątkowo pożądane podczas masowego gromadzenia zapasów przez Polaków z powodu wybuchu pandemii?

Dzięki dużej elastyczności zarządu i pracowników dość szybko znaleźliśmy się w nowej sytuacji i nie odbiło się to negatywnie na obsłudze klientów. Nie było przerw w dostawach, nie zabrakło produktów.  Odkryliśmy nowe kompetencje zespołów i udało nam się je dobrze wykorzystać.

Faktycznie, początkowe, dość gwałtowne zachowania konsumentów przyczyniły się do zwiększonych zakupów w sektorze spożywczym i również Levant zauważył te ponadmiarowe zakupy. Dotyczyły one głównie produktów z długą datą przydatności - puszek warzywno-owocowych, makaronów, ryżu.

W kwietniu sytuacja zaczęła się normalizować. Część z naszych klientów  zainteresowała się bardziej zakupami on line i nie pozostało to bez wpływu również na naszą platformę zakupową: sklep.smacznego.pl. Klienci, teraz już z większym spokojem, obserwują nasze nowości produktowe i dokonują zakupów towarów niekoniecznie tych pierwszej potrzeby. Sięgają tak samo chętnie po herbaty, napary, orientalne przysmaki. Większe zainteresowanie samodzielnie wykonywanymi w domu potrawami wpłynęło też na szersze zainteresowanie całym wachlarzem produktów spożywczych, jakie mamy w ofercie.

Nasze działania komunikacyjne, szczególnie w obrębie marek Ahmad Tea London, Jasmeen i Sandra dały też wielu konsumentom asumpt do gotowania. Dzielimy się z naszą wiedzą produktową, poradami  i przepisami oraz zachęcamy naszych odbiorców do kulinarnych eksperymentów i otwierania się na nowe rozwiązania.

Fakt, że podczas największego stresu, jaki towarzyszył nam na początku pandemii, cały czas komunikowaliśmy się z naszymi klientami, nie stroniliśmy od inicjatyw lokalnych, wspierających nas w tych trudnych czasach oraz nie powstrzymywaliśmy się od wprowadzania nowych produktów  wpłynął bardzo pozytywnie na odbiór firmy przez konsumentów. Jesteśmy częścią ekosystemu i odpowiedzialnie prowadzimy biznes.

więcej informacji:

Joanna Tobiszowska RSS ALERT    /    Levant Foods RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    herbaty funkcjonalne RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    Lacpol RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!