Stosowane przez producentów sztuczne dodatki do żywności budzą we współczesnych konsumentach rosnący niepokój. Jak pokazuje międzynarodowe badanie Nielsen Global Health and Ingredient-Sentiment Survey, aż 75 proc. respondentów niepokoi się o skutki długofalowego przyjmowania z pożywieniem sztucznych składników. Świadomi roli odpowiedniej diety w ogólnym stanie zdrowia zwracają coraz większą uwagę na jakość pokarmów i unikają sztucznych aromatów (62%) oraz barwników (61%), obawiając się ich negatywnego wpływu na zdrowie.

Oshee, jako marka koncentrująca się na promowaniu sportu i zrównoważonej diety, w 2017 roku wprowadziła program udoskonalania receptur produktów ze swojego asortymentu. W ciągu dwóch lat firmie udało się wyeliminować większość sztucznych barwników oraz aromatów, zastępując je w pełni naturalnymi. Dzięki temu 90% produktów z portfolio marki jest wolne od tego typu dodatków.

Naturalne aromaty i barwniki znajdziemy we wszystkich napojach energetycznych oraz witaminowych (Oshee Vitamin Energy, Oshee Vitamin Water). W części produktów zastąpiono je sokami owocowymi. Ze składów batonów Oshee usunięto sztuczne aromaty. W niektórych wyrobach, np. w Oshee Vitamin Fruit, udało się też całkowicie wykluczyć jakiekolwiek barwniki, bez szwanku dla ich walorów estetycznych i smakowych.

Zmiany receptur najbardziej widoczne są na etykietach najnowszej linii naturalnych napojów dla sportowców. Krótkie składy Oshee Natural Sports Drink są zupełnie pozbawione konserwantów, słodzików, barwników oraz szkodliwego syropu glukozowo-fruktozowego, który zastąpił cukier trzcinowy.

Oshee obniżając zawartości cukru, wycofując sztuczne barwniki i aromaty oraz wykluczając z produkcji olej palmowy sukcesywnie realizuje plan trwałego udoskonalania receptur. Dzięki tym długofalowym działaniom, marka ma do zaoferowania konsumentom bogaty asortyment coraz zdrowszych wyrobów spożywczych o wysokiej jakości.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl