- Zainteresowanie zakupem naszej marki było bardzo duże. Szukaliśmy partnera, którego profesjonalizm oraz zaangażowanie zapewnią skuteczny i długotrwały rozwój. Ze względu na odpowiadający nam model prowadzenia biznesu, wybór Oshee Polska był oczywisty – mówi Marek Zieliński, prezes i współudziałowiec Kingi Pienińskiej.

Z perspektywy Oshee omawiana transakcja, uwzględniająca również przejęcie zakładu produkcyjnego w Krościenku nad Dunajcem oraz wszystkich pracowników zatrudnionych  w spółce, to kolejny krok w rozwoju firmy. Poprzez przejęcie marki Kinga Pienińska Oshee planuje ekspansję w jednej z największych kategorii spożywczych w Polsce, jaką jest kategoria wód mineralnych. W tym roku planowane są inwestycje nakierowane na wzrost świadomości marki Kinga Pienińska, rozwój sieci dystrybucji oraz rozbudowę zakładu produkcyjnego w Krościenku nad Dunajcem.

Rolę doradcy finansowego Oshee przy omawianej transakcji pełniła firma Fidea.

W portfolio firmy Oshee znajdują się napoje izotoniczne, wody funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych, a także produkty spożywcze takie jak batony i ciastka zbożowe czy cukierki z witaminami. Marka inspiruje, motywuje do działania, aktywności fizycznej i prowadzenia zdrowego stylu życia. Na rynku polskim produkty dostępne są we wszystkich sieciach handlowych hipermarketów i supermarketów, a także w sklepach detalu tradycyjnego oraz fitness klubach.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl