Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy Oshee World ze światem Wiedźmina. Na sklepowych półkach już we wrześniu zagoszczą napoje z wizerunkami Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina, znanymi z gier wideo studia CD Projekt Red.

- Współpraca z CD Projekt Red jest dla nas bardzo ważna, bo pozwala otworzyć bramy do nowych światów. Wierzymy, że skoro nasze napoje wspomagają rozwój sportowców, to mogą również efektywnie wspierać e-sportowców oraz gamerów – dodaje Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.

W dystrybucji znajdą się energy drinki, napoje izotoniczne oraz energy water i proteinowe batony energetyczne.

Oshee - loteria z nagrodami

Dedykowana loteria towarzyszy wprowadzeniu limitowej serii produktów na rynek. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zachować paragon zakupu w przypadku Energy Drinków lub znaleźć kod pod etykietą napojów izotonicznych i napojów witaminowych.      

Od 1 września do 31 grudnia 2021 będzie można wygrać ponad 2000 nagród. Wśród nich 400 kodów na grę „Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Gry Roku”, 400 kodów zniżkowych w wysokości 20 zł przy zakupach powyżej 100 zł do wydania w oficjalnym sklepie CD Projekt Red Gear, 400 voucherów na internetowy koncert z muzyką z gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” oraz 1000 zestawów gadżetów od Oshee.

Kampania reklamowa Oshee

W październiku ruszy kampania outdoorowa i digitalowa, związana z wprowadzeniem na rynek limitowanych produktów OSHEE. W największych miastach Polski pojawią się nośniki reklamowe. Wykorzystane zostaną zarówno billboardy, siatki wielkoformatowe jak i nośniki citylight premium czy backlight.

Jednocześnie rozpocznie się kampania digitalowa. W YouTube oraz serwisach VOD pojawią się formaty wideo. Zaplanowano również dedykowane formaty reklamowe display. W mediach społecznościowych działania promocyjne pozwolą zaangażować odbiorców we wszystkich dostępnych platformach, również włączając współpracę z popularnymi influencerami.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl