Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Oshee zwiększy sprzedaż o kilkadziesiąt procent w 2014 r.

- Marka Oshee sukcesywnie zwiększa wolumen sprzedażowy swoich produktów. W roku 2014 osiągniemy kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dariusz Gałęzewski, członek zarządu Oshee.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-08-2014, 13:34
Oshee zwiększy sprzedaż o kilkadziesiąt procent w 2014 r.
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Rynek izotoników i energetyków jest obecnie w stagnacji, ale z drugiej strony segment napojów funkcjonalnych wydaje się perspektywiczny... - Pomimo faktu chwilowego ustabilizowania się rynku napojów izotonicznych nasza sprzedaż rośnie co jednoznacznie wskazuje na fakt, iż marka jest kluczową w procesie decyzji zakupowej. Należy pamiętać, że rynek napojów funkcjonalnych to nie tylko napoje izotoniczne i energetyczne, ale również napoje z dodatkami funkcjonalnymi jak witaminy, minerały o właściwościach prozdrowotnych. W długiej perspektywie napoje funkcjonalne w Polsce będą zyskiwały na popularności co jest wynikiem światowych trendów - tłumaczy Gałęzewski.

Jego zdaniem, Polacy ufają napojom funkcjonalnym. - Z całą pewnością świadomość konsumenta jest kluczowym elementem jaki wpływa na popularyzację produktów funkcjonalnych. Biorąc zatem pod uwagę rosnący dostęp do informacji możemy zakładać zależność, która mówi, iż im bardziej edukowani są konsumenci na danym rynku, tym rynek produktów funkcjonalnych cieszy się większym powodzeniem - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • STAGNACJA 2014-08-04 15:21:07

    Piszą o STAGNACJI energetyków a sami \"przekształcili\" witaminy w energetyki, zabawne historie opowiada ten Pan Dariusz :) najpierw vitamin SHOT a teraz vitamin ENERGY :) Witamin w Nielsenie nie widać a energetyki warte ponad 800 mln, jest o co walczyć :)

    Odpowiedz
  • MODERNIZACJA 2014-08-04 20:14:29

    Napoje funkcjonalne a co to jest? Doprawdy zabawne historie wymyśla sobie niejaki Pan Dariusz, gratuluję inwencji. No chyba, że to ich \"witaminowe energetyki\" tak działają:)

    Odpowiedz
  • Ww 2014-08-05 10:01:01

    Foodcare na forum - uwaga uciekac

    Odpowiedz
  • MO... 2014-08-05 14:35:30

    Foodcare? a co to jest? Dziwnie z angielska brzmiąca nazwa.

    Odpowiedz
  • sprzedajacy 2014-08-06 08:18:48

    Pan Dariusz moze i wymysla rózne historie, ale sprzedaż mówi sama za siebie, produkty sa wszedzie dostepne i dobrze sie sprzedaja. a wspomniany FoodCare i jego produkty to juz zupełna porażka. wielkie Frugo po 0,99 na pólce i jeszcze wiekszy Black za cene marki własnej bez pomysłu.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!