Prezes Maspeksu poinformował w rozmowie z "Rzeczpospolitą", że firma nie zwolni dwójki pracowników, którzy akceptowali grafiki na profili instagramowy marki Tiger. Osoby te zapłacą natomiast kary finansowe i zaangażują się w wolontariat.

Jego zdaniem wina w tej sytuacji leży w większym stopniu po stronie J. Walter Thompson Group Poland. - Zlecając działania profesjonalnej agencji reklamowej, oczekiwaliśmy doświadczenia, wiedzy, wsparcia. Nie zamawialiśmy testowania wrażliwości naszego pracownika ani audytu naszej kontroli nad młodszym specjalistą - stwierdził Pawiński. - Tak, oba te testy zostały przez nas oblane. Ale mieliśmy prawo oczekiwać dostarczenia grafiki w akceptowalnym standardzie. Kontrowersję i obrazę uczuć dzieli przepaść - dodał.

Według szefa Maspexu przyczyna może tkwić w tym, że komunikacją w social media zajmują się przede wszystkim osoby młode, często będące w początkowej fazie kariery zawodowej. - Dalej uważam, że tak być powinno. Zwracają się w tych kanałach do młodych, używają ich języka i ich skrótów myślowych. Ale nasz przykład pokazuje, że takie naturalne przewagi młodości muszą być połączone z doświadczeniem. Każda wychodząca na zewnątrz informacja musi być poddana dodatkowej ocenie jednej lub więcej osób - zaznaczył Krzysztof Pawiński.

 

Więcej w "Rzeczpospolitej".

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl