PepsiCo pokonało Coca-Colę. Pomógł koronawirus
- Autor: dlahandlu.pl
- Data: 29-04-2020, 19:29

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Wzrost wynika ze zdywersyfikowanej oferty koncernu. Paniczne zakupy dokonywane przez konsumentów na początku wybuchu epidemii spowodowały, że sprzedaż chipsów (dział Frito Lay ze wzrostem 7 proc.) i produktów śniadaniowych (Quaker sprzedał także o 7 proc. więcej) znacznie wzrosła, "przeskakując" szacunki.
- Zaszły rzeczywiste zmiany w konsumpcji, szczególnie w dwóch obszarach. Po pierwsze, śniadanie w domu. Po drugie, ludzie pracują w domu i częściej podjadają w ciągu dnia. W związku z tym zaobserwowaliśmy duży wzrost sprzedaży przekąsek. Popyt na razie utrzymuje się. Przemysł napojowi jest pod tym względem trudniejszy, ponieważ część kanałów sprzedaży została zamknięta - powiedział dyrektor finansowy PepsiCo, Hugh Johnston, w rozmowie z agencją Reuters.
komentarze (1)
Produkty Pepsico to najgorszy syf na świecie. Masuwa na wielką skale.Nie ma nic wspólnego z jakością. Taka jest smutna prawda.
Odpowiedz