PepsiCo zostało sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Koncern PepsiCo, do którego należą m.in. takie marki, jak Pepsi, Lay's i Gatorade, ogłosił dziś, że został sponsorem piłkarskich, europejskich rozgrywek klubowych - Ligi Mistrzów UEFA.

Podpisany kontrakt wejdzie w życie wraz z początkiem sezonu 2015/2016, czyli 1 lipca. Lay’s, Gatorade i Pepsi zostaną oficjalnymi markami rozgrywek. Kontrakt obejmuje dodatkowo marki Doritos, Lipton i 7UP.
- Przekąski i napoje PepsiCo idealnie pasują do partnera o tak silnej pozycji, jak Liga Mistrzów UEFA. Łącząc siły możemy stworzyć fantastyczną propozycję spędzania wolnego czasu dla rodzin i grup znajomych. Wspólnota piłki nożnej z rozrywką zyska nowy wymiar, a fani Ligi Mistrzów UEFA mogą się spodziewać fantastycznych nowych doznań, jakie w sezonie 2015/16 zapewnią im marki Lay’s, Gatorade i Pepsi. Wkrótce powiemy więcej na ten temat - powiedział Ramon Laguarta, prezes PepsiCo na Europę.
Finał Ligi Mistrzów UEFA to doroczne wydarzenie sportowe o największej widowni na świecie. Sobotni mecz finałowy (6 czerwca 2015) transmitowały telewizje w ponad 200 krajach, a oglądało go około 400 milionów widzów. Przewidywana średnia oglądalność transmitowanych na żywo meczów wynosi 180 milionów widzów.
PepsiCo aktualnie jest też sponsorem amerykańskich lig NHL (hokej), NBA (koszykówka), NFL (futbol amerykański) i MLB (baseball), rozgrywek krykieta Indian Premier League i International Cricket Council.
