PepsiCo zwiększyło w marcu wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce
- Autor: BW, portalspozywczy.pl
- Data: 03-04-2019, 14:02
PepsiCo zwiększyło w marcu 2019 roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w porównaniu z takim samym okresem roku 2018 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

fot. Shutterstock
Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną koncernu PepsiCo wzrosły w marcu 2019 roku do 32,65 mln zł z 25,68 mln zł w takim samym okresie 2018 roku.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Nielsen zaznacza, że podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Spożywczy gigant buduje w Polsce ogromny zakład. Otwarcie już w 2023
-
PepsiCo inwestuje w produkcję, zrównoważony rozwój i kapitał ludzki (WYWIAD)
-
Żabka z limitowaną, letnią ofertą napojów: Monster, Coca Cola, Wycisk w nowych smakach
-
Colian zawiesił kampanię reklamową z Kubą Wojewódzkim
-
Sprite rezygnuje z 60-letniej tradycji. Mniej zieleni to bardziej eko?
-
50 lat Coca-Coli w Polsce. Od pierwszych butelek w PRL-u do gwiazd POP-u
-
Kłopoty z łańcuchem dostaw. Brakuje burbona, piwa i nuggetsów
-
Lidl i Biedronka z mniejszymi wydatkami na reklamę
-
Rosja ma "boską" odpowiedź na Coca-Colę. To pomysł jednego z oligarchów
-
PepsiCo Polska ma nowego prezesa. Kto zastąpił Michała Jaszczyka?
komentarze (0)