Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

PepsiCo zwiększyło w marcu wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2019, 14:02
PepsiCo zwiększyło w marcu 2019 roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w porównaniu z takim samym okresem roku 2018 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.
PepsiCo zwiększyło w marcu wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce
fot. Shutterstock

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną koncernu PepsiCo wzrosły w marcu 2019 roku do 32,65 mln zł z 25,68 mln zł w takim samym okresie 2018 roku.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Nielsen zaznacza, że podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!