Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Polacy są bardzo świadomi i wymagający odnośnie kawy

– Lokalny scenariusz picia kawy szybko się zmienia, a na scenie pojawiają się nowe trendy, odzwierciedlające ogólny kontekst i zmieniające się okoliczności – powiedział Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager w Lavazza.

Polacy są bardzo świadomi i wymagający odnośnie kawy
Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager w Lavazza / fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 08-04-2021, 11:03

Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager w Lavazza, w rozmowie z nami opowiedział o obecnych trendach na rynku kawy.

– Lokalny scenariusz dotyczący picia kawy szybko się zmienia, a na scenie pojawiają się nowe trendy, odzwierciedlające ogólny kontekst i zmieniające się okoliczności. Lavazza przywiązuje do nich dużą wagę i stale bada preferencje i postawy konsumentów, aby dostarczać najlepsze produkty, nie rezygnując z jakości, innowacyjności i włoskości. Potwierdzając trend, który dominował w ostatnich latach, Polacy okazują się bardzo świadomi i wymagający: znający ceny i promocje, bardzo cenią sobie jakość, przywiązując dużą wagę do wyboru zdrowych produktów o wysokich standardach jakości i uwzględniających zrównoważone podejście do konsumpcji. Najczęściej piją kawę z mlekiem (60%). Kolejne najpopularniejsze wybory to kawa czarna/ Americano (44%) lub Cappuccino (38%) – ocenił.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

– Poza tym doświadczenie pandemii spowodowało dalsze zmiany i trendy: w Polsce, podobnie jak w całej Europie, byliśmy świadkami ogólnego rozwoju handlu elektronicznego i aplikacji do dostarczania żywności przez Internet. Polacy zawsze cenili jakość i pieniądze, ale większą wagę zaczęli przywiązywać też do wartości czasu. W swoich codziennych nawykach zakupowych zaczynają szukać produktów oszczędzających czas, doświadczeń technologicznych i szybszych dostaw. My jako firmy musimy się uważnie przyglądać, w jakim kierunku rozwiną się nowe trendy konsumpcyjne – dodał.

Czytaj również: Polska strategicznym rynkiem dla Lavazzy (wywiad)

Zacznij sprzedawać produkty spożywcze w sieci - wypróbuj serwis Giełda Rolna

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lavazza RSS ALERT    /    Marco Barbieri RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    rynek kawy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.186.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!