Polacy stali się bardziej świadomymi konsumentami kawy
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 10-02-2016, 16:40

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Kawa staje się produktem wyjątkowym, związanym z celebracją. Marki detaliczne kawy bywa, że reklamowe są przez gwiazdy światowego formatu (George Clooney w kampanii Nespresso). Ponadto opakowania coraz częściej przykuwają oko konsumentów napisami "proffessional", "barista" czy "espresso", co ma im zapewnić przeniesienia do kategorii "premium".
Rośnie także zainteresowanie sposobami parzenia i podawania kawy - np. sposobom parzenia towarzyszą również coraz bardziej zaawansowane technologicznie ekspresy. Ponadto powstają specjalne strony internetowe, fan page’e, kanały video poświęcone kawie i sposobom jej parzenia.
komentarze (2)
Dlaczego wypowiadają się tylko przedstawiciele dwóch kawiarni sieciowych? Stanowią mniejszość z kawiarni działających w Polsce. W tym artykule nie ma też słowa o kawach Speciality... Sztuka dla sztuki ten artykuł albo reklama tych dwóch sieciówek... To, że się w Polsce nie pije już po turecku jest takim samym odkryciem jak to, że nie jeździ się już wartburgiem... Twórzcie artykuły na poziomie...
OdpowiedzKawa w polskich knajpach to albo w papierowych kubkach (sieciówki) albo w zimnych filiżankach, co powoduje że zanim kelner(ka) poda Ci espresso do stolika już jest zimne. Dlatego lepiej zainwestować w dobry ekspres, kupować kawę ziarnistą i delektować się pyszną kawą w domu.
Odpowiedz