Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Napoje

Polacy wydali prawie 6 mld zł na wody butelkowane. Jakie trendy dostrzega Nałęczowianka?

  • Autor: Paulina Piwowarek
  • Data: 30-01-2023, 14:33
- Woda niezmiennie jest jedną z najważniejszych kategorii w koszyku spożywczym Polaków. Jej sprzedaż wartościowa wynosi 5,9 mld złotych - mówi nam Karolina Cyburt, PR Coordinator Nestle Waters Polska, producenta wody Nałęczowianka.
Polacy wydali prawie 6 mld zł na wody butelkowane. Jakie trendy dostrzega Nałęczowianka?
Woda jest jedną z najważniejszych kategorii w koszyku spożywczym Polaków; fot. mat.pras. / Nałęczowianka

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Wody butelkowane - dane rynkowe

Dane, którymi posługuje się przedstawicielka Nestle Polska SA mają swoje źródło w NielsenIQ, Retail Audit (porównanie 52 tygodni 2021 do 52 tygodni 2022 r.).

- W stosunku do roku 2021 obserwujemy dynamiczne wzrosty wartości oraz znacznie powiększenie wolumenu. Zyskują segmenty wody dla dzieci oraz napoje funkcjonalne. Coraz więcej z nas sięga też po małe formaty do 1 l - wymienia Karolina Cyburt powołując się na NielsenIQ.

Dalsza część artykułu (91%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!