Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes Activ: Każdy kupiec chce mieć soki tłoczone w swoim portfolio

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2014, 13:55
- Nasi partnerzy handlowi bardzo szybko zdefiniowali oczekiwania konsumentów. Każdy kupiec chce mieć soki tłoczone w swoim portfolio. Wydawało się, że barierą sprzedaży może być duże opakowanie bag-in-box 3l i 5l, jednak konsumenci bardzo szybko się do nich przekonali - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Waldemar Żółcik, prezes firmy Activ Sp. z o.o., która jest producentem soków tłoczonych Royal Apple.
Prezes Activ: Każdy kupiec chce mieć soki tłoczone w swoim portfolio
fot. sok marki Royal Apple

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Bardzo dynamicznie pracujemy nad rozwojem dostępności rynkowej naszych produktów, we wszystkich kanałach sprzedaży. Nasz sok można nabyć zarówno w kanale tradycyjnym, jak i sieciowym na terenie całego kraju. Szczególną uwagę poświęcamy dostępności naszych produktów w szkołach - dodaje Waldemar Żółcik.

Jego zdaniem, popularność soków NFC jest spowodowana przede wszystkim wzrostem świadomości konsumenckiej, który doskonale wpisuje się w trendy prozdrowotne. - Konsumenci poszukują produktów naturalnych o jak najmniejszej formie przetworzenia przemysłowego - dodaje prezes firmy Activ.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Czytelnik 2014-10-31 08:03:29

    ciekawe ile teraz będzie soku w soku

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!