Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Prezes Blue Lemon: 2016 będzie kolejnym rokiem wzrostu konsumpcji napojów

- Sądzę, że rok 2016 będzie kolejnym rokiem wzrostu konsumpcji napojów i wód. Jednak raczej nie przyniesie zaskakujących rewolucji - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Konrad Świerczyński, właściciel i prezes firmy Blue Lemon.

Prezes Blue Lemon: 2016 będzie kolejnym rokiem wzrostu konsumpcji napojów
Konrad Świerczyński, prezes firmy Blue Lemon; fot. P.Pawlowski (ŻelaznaStudio)

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 11-02-2016, 12:05

- 2015 był bardzo udanym rokiem dla naszej branży. Udało się zaobserwować dosyć znaczące wzrosty. Moim zdaniem w bardzo dużej mierze jest to zasługa ciepłego lata - jak wiadomo to czynnik najmocniej wpływający na roczne wielkości sprzedaży. Budujące jest to, że konsumpcja wód i napojów w naszym kraju rośnie, ponieważ Polacy dosyć mocno odstawali od innych państw rozwiniętych pod tym względem - komentuje Konrad Świerczyński.

- Sądzę, że przy utrzymującej się sytuacji, przyszłość dla naszej branży wyglądać będzie obiecująco - dodaje.

Jego zdaniem, 2016 będzie kolejnym rokiem wzrostu konsumpcji napojów i wód. Jednak raczej nie przyniesie zaskakujących rewolucji. - Napoje gazowane będą utrzymywały się raczej na poziomie stałym, kosmetyczny wzrost nastąpi w  kategorii produktów typu cola, w dalszym ciągu umacniać się będzie pozycja szeroko pojętych produktów funkcjonalnych i prozdrowotnych. Producenci testować będą nowe, dotąd niespotykane smaki - dodaje prezes firmy Blue Lemon.

Na rynku soków już możemy zaobserwować pojawiające się produkty w  technologii NFC - spotykane dotąd w  pojemnościach 3-5 litrów, które aktualnie oferowane są w  mniejszych pojemnościach. - Sądzę, że w tym segmencie pojawi się jeszcze kilka nowości - potwierdza Świerczyński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Konrad Świerczyńsk RSS ALERT    /    Blue Lemon RSS ALERT    /    rynek napojów w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Manager 2016-02-13 00:03:51
    Raczej klęska tyle towaru w hurcie i detalu się terminuje
  • j 2016-02-14 12:29:23
    Też mi sztuka, pracuje u kogoś a w tym samym czasie buduje własną markę. Po pierwsze to trochę nieetyczne a po drugie nie wróżę sukcesu. Ciekawe czy ciebie też ktoś wyduda z tego biznesu? A te artykuły sponsorowane też marne.
  • qagency 2016-02-15 09:35:17
    Panie Konradzie, trzymamy kciuki. Proszę sienie przejmować wpisami konkurencji w mojej branży mawia się \"Im bardziej Cię hejtują - tym bardziej się Ciebie boją\" :-)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!