Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Prezes firmy Blue Lemon o budowie marki oraz rynku napojów gazowanych - wywiad

- Rynek FMCG porównałbym do ringu bokserskiego. Firmy wchodzące na rynek – tak jak młody bokser – są narażone na ciężkie ciosy ze strony firm już działających. Oczywiście trzeba liczyć się z padającymi w naszą stronę ciosami , ale trzeba walczyć i dzielnie stawiać im czoła i iść na przód - mówi w wywiadzie dla www.portalspozywczy.pl, Konrad Świerczyński, właściciel i prezes firmy Blue Lemon.

Prezes firmy Blue Lemon o budowie marki oraz rynku napojów gazowanych - wywiad
Konrad Świerczyński, prezes firmy Blue Lemon; fot. P.Pawlowski (ŻelaznaStudio)

Autor: PM; www.portalspozywczy.pl
Data: 14-02-2016, 18:51

Firma Blue Lemon to nowy gracz na rynku napojów w Polsce. Jaka byłą geneza jej powstania?

Owszem, firma istnieje od ubiegłego roku, mamy za sobą pierwszy sezon sprzedażowy, podczas którego skupiliśmy się na przede wszystkim na budowie dostępności.

Firma Blue Lemon powstała w związku z potrzebami rynku, jakie udało mi się zauważyć podczas jego wieloletniej ewolucji. Jak wiadomo istnienie i powodzenie sprzedażowe każdego produktu poparte jest kilkoma podstawowymi czynnikami, takim jak: właściwa jakość produktu, cena, miejsce jego dystrybucji oraz czas. Jeżeli te wszystkie czynniki dobrane będą we właściwych proporcjach, wtedy mamy większą szanse na akceptację konsumenta. Zauważyłem pewną niszę rynkową, którą postanowiłem zagospodarować.

Firma skupia się na produkcji napojów gazowanych. Jaki jest klient docelowy tych produktów? Gdzie je można nabyć?

Aktualnie całość naszej oferty produktowej stanowią napoje gazowane. Posiadamy dwa brandy kierowane do różnych grup konsumentów.

Napoje Trrick, które oferujemy dla dosyć szerokiej grupy młodych konsumentów pomiędzy 14-30 rokiem życia. Oczywiście ze względu na dużą pojemność zakładamy również, że spotkają się z zainteresowaniem nieco starszych nabywców. Nasze produkty cechuje wysoka jakość - nie posiadają sztucznych słodzików ani też konserwantów oraz dostępne są w pięciu owocowych smakach.

Dodam jeszcze, że nowością w  ofercie marki Trrick są produkty w pojemności 0,5L, które bardzo chętnie są kupowane przez młodzież.

Trrick ma perspektywy, aby walczyć z najlepszymi na rynku – zarówno ceną, jak i jakością oraz smakiem. Przedział cenowy, w którym się plasujemy to 2,3-2,79 zł / szt.

Druga grupa napojów to Mix Fresh, która kierowana jest do nieco starszych konsumentów, często mniej wymagających, którzy swoje decyzje zakupowe podejmują głównie w oparciu o cenę. Produkty w pojemności 2L również dostępne są w pięciu smakach.

Za nami intensywny okres pracy nad budową dostępności. Aktualnie nasze napoje można kupić na terenie całego kraju. Współpracujemy z ponad 55 największymi firmami dystrybucji detalicznej w Polsce. Ponadto nasze produkty z sukcesem pojawiły się już w ponad 30 polskich sieciach detalicznych, min w ostatnim czasie nawiązaliśmy współpracę z liczącą już 516 sklepów Siecią sklepów Dino.

więcej informacji:

Konrad Świerczyńsk RSS ALERT    /    Blue Lemon RSS ALERT    /    Trrick RSS ALERT    /    rynek napojów w Polsce RSS ALERT    /    rynek napojów gazowanych RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Daniel 2016-02-15 17:54:26
    Bez konkurencji i współzawodnictwa śpimy lepiej, ale żyjemy gorzej.Powodzenia dla nowej \"silnej\" marki.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!