Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Prezes Herbapol-Lublin: zmieniła się rola herbaty i jej postrzeganie przez konsumentów

Rośnie świadomość konsumentów na temat zdrowego odżywiania. Zmienia się także podejście do herbaty, która teraz ma nie tylko smakować, ale przede wszystkim pozytywnie wpływać na ludzki organizm. O preferencjach konsumenckich, ich wyborach i oczekiwaniach wobec producentów herbaty rozmawiamy z Evangelosem Evangelou, prezesem firmy Herbapol-Lublin.

Prezes Herbapol-Lublin: zmieniła się rola herbaty i jej postrzeganie przez konsumentów
Evangelos Evangelou, prezes firmy „Herbapol-Lublin”, fot. materiały prasowe

Zdaniem Evangelosa Evangelou konsumenci coraz częściej sięgają po produkty, które korzystnie wpływają na organizm oraz wspierają jego codzienne funkcjonowanie.

– Popularny trend zdrowego żywienia i aktywnego stylu życia cieszy się dużym zainteresowaniem, szczególnie wśród młodszego pokolenia. Naszą rolą, jako producentów, jest nie tylko odpowiadanie na te potrzeby, ale też uważne przyglądanie się światowym trendom i proponowanie polskim konsumentom rozwiązań jak najbardziej dopasowanych do ich oczekiwań – mówi prezes „Herbapolu-Lublin”.

– Z całą pewnością naturalne produkty są teraz na topie; ich popularność rośnie zresztą już od kilku lat i ten trend będzie się utrzymywał. „Herbapol-Lublin” jest obecny na rynku od ponad 70 lat. Niezmiennie inspirujemy się naturą i dobroczynnym działaniem ziół i roślin, można więc powiedzieć, że jesteśmy do tej sytuacji bardzo dobrze przygotowani, zwłaszcza że nieustannie rozwijamy nasze portfolio, również pod kątem innowacyjnych na polskim rynku produktów – dodaje.

Konsumenci stają się bardziej świadomi pozytywnych wartości płynących dla organizmu z picia herbaty. W związku z tym zwracają uwagę na skład produktów i pochodzenie surowców wykorzystanych do ich przygotowania.

– Rosnąca wiedza w tym zakresie sprawia, że konsumenci są  bardziej wymagający wobec producentów: oczekują rozwiązań, które nie tylko są odpowiedzią na konkretne potrzeby, ale również mają przyjemny smak. Przykładem takich produktów są herbaty zielone z linii lifestyle marki Big-Active, które w naszej ofercie pojawiły się już w 2018 roku. Wysoka jakość zielonej herbaty, w połączeniu ze starannie dobranymi składnikami, jest ciekawą propozycją dla tych, którzy potrzebują energii, relaksu lub wsparcia pamięci i koncentracji – tłumaczy.

Herbata zyskuje na popularności także podczas spotkań na mieście. Konsumenci coraz chętniej sięgają po herbaciane napary zamiast kawy czy soków w restauracjach i barach koktajlowych.

– Można powiedzieć, że na przestrzeni ostatnich kilku lat zmieniła się rola herbaty i jej postrzeganie przez konsumentów. Oprócz oczywistego aspektu, jakim jest smak, dostrzegamy coraz więcej korzyści, jakie może nieść ze sobą jej regularne spożywanie. Od lat obserwujemy też, że herbata dla wielu Polaków stała się nieodłącznym elementem dnia, bez względu na porę roku. Dlatego dbamy o to, by nasze produkty wpisywały się w zmieniający się tryb życia konsumentów i ich upodobania. Obserwujemy również większą chęć spożywania posiłków poza domem. Rynek HoReCa rośnie sukcesywnie rok do roku o kilka procent. Dlatego w 2017 roku poszerzyliśmy dystrybucję o kanał HoReCa oferując dedykowane temu sektorowi linie herbat: Breakfast i Premium – wyjaśnia Evangelos Evangelou.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Herbapol Lublin RSS ALERT    /    Evangelos Evangelou RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT    /    rynek herbaty w Polsce RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Dany 2020-02-28 14:05:58
    "Rośnie świadomość konsumentów na temat zdrowego odżywiania". Owszem, dlatego nikt rozsądny nie kupuje już syropów o smaku malinowym Herbapol, bo są na bazie syropu glukozowo-fruktozowego. Inne smaki również. A już w ogóle jak można dawać je dzieciom...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.83.188.254
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!