Prezes Hoop: Cały czas mamy plany związane z sektorem HoReCa
- Autor: PM, portalspozywczy.pl
- Data: 17-07-2014, 14:26

Obecnie Hoop Polska - przez dystrybutorów i partnerów handlowych - dostarcza dla HoReCa syropy „Paola Super Barman" w 3-litrowych baniakach lub litrowych szklanych butelkach.
- Polski rynek gastronomiczny jest na bardzo wysokim poziomie rozwoju. Jest też jednal trudny ze względów geograficznych - jest po prostu bardzo rozproszony. Rynek jest też poukładany przez konkurencję. Są to bariery, które obserwujemy i analizujemy. Mamy przygotowane portfolio produktów dla HoReCa i będziemy czekać na "nasz czas" - komentuje Martin Mateas.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Wiele firm ulepsza swoje oferty dla HoReCa, ponieważ uważa, że właśnie teraz jest dobry czas na ofensywę na tym rynku. - Jest to bardzo możliwe. Jednak każdy decyduje za siebie - dodaje prezes Hoop'a.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Krynica Vitamin: 9 miesięcy pełne wyzwań (wyniki kwartalne)
-
Napoje gazowane zdrożały o 36 proc., sprzedaż spadła o 1/5
-
Napoje Ekipa schodzą z linii. Krynica Vitamin: jest zapotrzebowanie
-
5 kluczowych trendów na globalnym rynku napojowym
-
Co piją konsumenci na Zachodzie? Podpatrzyliśmy 4 trendy napojowe
-
Krynica Vitamin: napoje niskoalkoholowe na Ukrainie
-
Najgorętsze trendy napojowe na lato 2021
-
Krynica Vitamin wzmacnia zarząd i powołuje dyrektora generalnego
-
Coca-Cola wprowadza na polski rynek gazowaną smakową wodę AHA
-
Krynica Vitamin: rekordowo wysokie przychody za I kwartał
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (1)
w ogóle cały czas macie plany na wszystko gorzej z ich realizacją, po udziałach i wynikach widać że wszystko kończy się na poziomie marzeń :)
Odpowiedz