Prezes Hoop: Rynek marek własnych zwolnił, ale wciąż jest perspektywiczny
- Autor: PM, portalspozywczy.pl
- Data: 25-07-2014, 13:04

Zdaniem prezesa Hoop Polska, rynek marek własnych jest perspektywiczny i naturalnie powiązany z rozwojem dyskontów. - Jednak bardzo szybko się on zmienia i ewoluuje. Zmierza do poziomu, jaki obserwujemy na Zachodzie Europy - dodaje.
Jak przyznaje, firma Hoop produkuje w dużych ilościach wody, cole i napoje gazowane dla kilku sieci handlowych.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Martin Mateas tłumaczy, że produkowanie marek własnych na zlecenie sieci to nie jest łatwa współpraca. - Tu nie walczy się o każdy grosz, ale nawet o dziesiętne czy setne części grosza. Producentom nie sprzyjają rosnące koszty produkcji, drogie surowce. Ale nie ma idealnych rozwiązań - albo się godzimy na warunki współpracy, albo nie produkujemy marek własnych - komentuje.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Krynica Vitamin: 9 miesięcy pełne wyzwań (wyniki kwartalne)
-
Napoje gazowane zdrożały o 36 proc., sprzedaż spadła o 1/5
-
Napoje Ekipa schodzą z linii. Krynica Vitamin: jest zapotrzebowanie
-
5 kluczowych trendów na globalnym rynku napojowym
-
Co piją konsumenci na Zachodzie? Podpatrzyliśmy 4 trendy napojowe
-
Krynica Vitamin: napoje niskoalkoholowe na Ukrainie
-
Najgorętsze trendy napojowe na lato 2021
-
Krynica Vitamin wzmacnia zarząd i powołuje dyrektora generalnego
-
Coca-Cola wprowadza na polski rynek gazowaną smakową wodę AHA
-
Krynica Vitamin: rekordowo wysokie przychody za I kwartał
komentarze (0)