Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Napoje

Prezes Hortimex Plus: Polacy niechętnie oglądają na etykietach nowe substancje

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-09-2016, 13:27
- Żywność dostępna na polskim rynku jest umiarkowanie innowacyjna, biorąc pod uwagę zastosowanie funkcjonalnych składników. Nie ma w tym nic dziwnego: globalne trendy, które kształtują również konsumpcję w naszym kraju, wyraźnie zmierzają w kierunku prostoty produktów oraz zrozumiałego dla przeciętnego konsumenta składu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Mateusz Kowalewski, prezes firmy Hortimex Plus.
Prezes Hortimex Plus: Polacy niechętnie oglądają na etykietach nowe substancje
Mateusz Kowalewski, prezes Hortimex Plus /fot.Hortimex

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak podkreśla Kowalewski, oznacza to, że Polacy niechętnie oglądają na etykietach substancje nowe, nawet jeśli nie budzą one kontrowersji i mogą być korzystne dla zdrowia bądź zapewniać określone efekty funkcjonalne, takie jak np. dostarczanie energii.

- Polscy konsumenci są dość sceptyczni i ostrożni, dlatego sądzę, że jeśli będą pojawiały się nowe składniki, czy nawet dodatki, to historia o tym skąd się wzięły, musi być zrozumiała i nie budząca wątpliwości. Przemysł produkujący składniki żywności uczy się takiego komunikowania z konsumentem. Dobrym przykładem jest inulina: jej nazwa dla wielu konsumentów nie jest już zagadką, niemniej jednak „błonnik z cykorii” brzmi dużo lepiej niż w gruncie rzeczy nic nie mówiąca „inulina” - komentuje prezes Hortimex Plus.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!