Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Napoje

Prezes John Lemon o sporze z Yoko Ono: Dysponowaliśmy silnymi kontrargumentami

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2017, 11:24
- Można powiedzieć krótko JOHN is ON. Tak naprawdę to kosmetyka. Ubywają dwie literki, natomiast czcionka, stylistyka, design, a przede wszystkim smak i jakość zostaje nadal ten sam. ON LEMON nadal wyznacza standardy - tak Robert Orszulak, prezes firmy produkującej popularny napój John Lemon komentuje zmianę nazwy po zawarciu ugody z Yoko Ono.
Prezes John Lemon o sporze z Yoko Ono: Dysponowaliśmy silnymi kontrargumentami
fot. za facebook.com/john.lemon.polska

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Mało brakowało, a doszłoby do procesu. Skończyło się na ugodzie. Zgodnie z nią, firma z Katowic nie ma prawa do używania tej nazwy (dokładnie: pierwszego członu), ponieważ zdaniem wdowy po legendarnym muzyku Johnie Lennonie, to narusza znak towarowy John Lennon oraz dobra osobiste zmarłego artysty. Czytaj: Producent napojów John Lemon przegrał z Yoko Ono

- Z naszej perspektywy należy przyznać że prawnicy Yoko Ono Lennon doskonale przygotowali się do postępowania przeciwko naszej firmie. Pani Yoko Ono zaangażowała wielką międzynarodową kancelarię, która przygotowywała strategię przez ponad pół roku. To ogromna ilość czasu, aby doskonale poznać temat. Z kolei pomiędzy pierwszym sygnałem, który otrzymaliśmy - a było to wezwanie przedsądowe a doręczeniem pozwu przez Sąd w Hadze - minęło kilka dni. Oczywiście należy mieć na uwadze, że strona tego sporu miała swoje racje i argumenty, natomiast w naszej ocenie dysponowaliśmy silnymi kontrargumentami. Przede wszystkim mam na myśli zarejestrowanie w lutym 2014 r. przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej prawa do znaku towarowego John Lemon. Yoko Ono wystąpiła z wnioskiem o rejestrację znaku towarowego John Lennon dopiero w sierpniu 2016 r. – komentuje dla portalspozywczy.pl, Robert Orszulak.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!