Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Prezes Jurajskiej: Obserwujemy wzrost kosztów sprzedaży

- W ostatnim czasie zmiany w strukturze kosztów najbardziej widoczne były w poziomie kosztów sprzedaży. Następuje wzrost ich znaczenia co jest wynikiem stale rosnącej walki konkurencyjnej oraz oczekiwań naszych klientów (dystrybutorów, sieci handlowych), a także konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Sławomir Gradek, prezes zarządu firmy Jurajska Sp. z o.o.

Prezes Jurajskiej: Obserwujemy wzrost kosztów sprzedaży
Sławomir Gradek, prezes zarządu firmy Jurajska Sp. z o.o.

- Aby sprostać wymaganiom konsumentów w warunkach silnej i zaostrzającej się konkurencji prowadzimy permanentne działania majce na celu wzrost efektywności w różnych obszarach funkcjonowania firmy. Przykładem takich działań są: uruchomienie nowoczesnej wysokowydajnej linii produkcyjnej, czy tez optymalizacja podatków lokalnych. Działania te przeprowadzane są także w obszarze samej sprzedaży poprzez odpowiedni dobór narzędzi wspierających sprzedaż, jak również poprzez ciągłą restrukturyzację zatrudnienia w skali całej firmy. Nie na wszystkie elementy, których końcowym efektem jest poziom kosztów mamy bezpośredni wpływ ( np. kurs euro, wahania ceny surowców) stąd dostosowujemy oczekiwania co do poziomu uzyskiwanych marż do aktualnej sytuacji rynkowej uwzględniając te elementy które są niezależne od naszych decyzji oraz sterując tymi na które mamy bezpośrednie oddziaływanie - mówi Sławomir Gradek.

Jak wymienia prezes, największy udział w kosztach ogółem w firmie Jurajska stanowią koszty surowców, materiałów pomocniczych do produkcji i energii. Drugą pozycję kosztową stanowią koszty sprzedaży, które poza kosztami akcji promocyjnych zawierają również koszty logistyczne. Znaczące są również koszty wynagrodzeń. Wśród kosztów surowców największe znaczenia mają cukier oraz preformy PET.

- W najbliższym czasie spodziewamy się stabilizacji na rynku surowców, natomiast w obszarze kosztów sprzedaży należy liczyć się z dalszym ich wzrostem. Taka sytuacja będzie wymuszać dalsze potrzeby restrukturyzacji w firmie i optymalizacji poziomu kosztów we wszystkich obszarach jej funkcjonowania, aby dostosować naszą ofertę do oczekiwań konsumentów i co oczywiste osiągnąć zysk na poziomie pozwalającym na dalszy rozwój - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sławomir Gradek RSS ALERT    /    Jurajska RSS ALERT    /    koszty produkcji RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.51.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!