Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Prezes Krynicy Vitamin: nie ma barier w eksporcie. Są wyzwania

- W 2018 r. sprzedaliśmy za granicę 37 proc. produkcji napojów, w 2019 r. już 47 proc., a w 2020 roku wartość sprzedaży napojów za granicę przewyższyła sprzedaż na rynku polskim - mówi Piotr Czachorowski, prezes Krynicy Vitamin.

Prezes Krynicy Vitamin: nie ma barier w eksporcie. Są wyzwania
Piotr Czachorowski, prezes zarządu Krynicy Vitamin

Autor: Paulina Piwowarek, www.portalspozywczy.pl
Data: 16-03-2021, 17:43
  • Krynica Vitamin, która zajmuje się usługowym rozlewem napojów, poszerza współpracę eksportową oraz z sieciami handlowymi
  • Wysyłka napojów kontenerami do Stanów Zjednoczonych czy Australii może trwać nawet 45 dni
  • Zazwyczaj klienci przychodzą do spółki ze swoimi recepturami, ale coraz częściej to ona proponujemy im swoje własne

- Głównym kierunkiem eksportu są Niemcy, współpraca z niemieckimi kontrahentami układa się znakomicie. Natomiast w zeszłym roku – dzięki pozyskaniu dwóch kontrahentów na produkcję napojów energetycznych i hard seltzerów – weszliśmy na amerykański rynek, a od stycznia produkujemy napoje nawet na rynek australijski - mówi Piotr Czachorowski.

I dodaje, że ekspansja Krynicy Vitamin pokazuje, że nie ma barier w eksporcie. - Są wyzwania, a jednym z nich było wejście na rynek amerykański, który jest potężny, ale jednocześnie dość hermetyczny i wymagający. Wyzwaniem jest też logistyka transatlantycka, wysyłka napojów kontenerami do Stanów Zjednoczonych czy Australii. Taka dostawa od drzwi do drzwi może trwać nawet 45 dni - dodaje.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Krynica Vitamin a sieci handlowe

Współpracę z polskimi sieciami spółka rozwija w ramach kategorii energy drinków, wód smakowych, lemoniad, napojów CSD, zarówno w puszce, jak i w PET. - Ta skala z roku na rok rośnie, jesteśmy obecni zarówno w sieciach detalicznych, jak i hurtowych. Największe wzrosty mamy w napojach energetycznych, ale też reagujemy na wyzwania rynkowe, jak opłata cukrowa i proponujemy klientom pozycje z mniejszą ilością cukru, czy też wody smakowe bezcukrowe - mówi Piotr Czachorowski.

Potwierdza, że współpraca układa się dobrze - firma proponuje swoje receptury, ale równie często klienci zwracają się z propozycjami nowych smaków, a Krynica Vitamin na tej podstawie robi cały serwis, od receptury, po wprowadzenie do sieci handlowej.

- Naszą przewagą na rynku jest rozbudowana strefa copackingowa. Tworzymy zmiksowane opakowania zbiorcze, w różnych kombinacjach smakowych. Są to gotowe rozwiązania – od multipacków, po palety napojów w różnych smakach. To pozwala nam uelastycznić ofertę i tworzyć indywidualne konfiguracje. Przestrzeń w dyskoncie jest na wagę złota, a my tworzymy rozwiązania, wykorzystując dodatkową powierzchnię do ekspozycji, jednocześnie nie obciążając sklepowej półki - komentuje Piotr Czachorowski.

Współpraca przy innowacjach

więcej informacji:

Piotr Czachorowski RSS ALERT    /    Krynica Vitamin RSS ALERT    /    rynek napojów RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!