Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Prezes Krynicy Vitamin: Przestaliśmy być Wschodem, jesteśmy już Europą (wywiad)

O kontrakcie z firmą Schweppes, planach rozwoju, produkcji płynów do dezynfekcji, eksporcie oraz współpracy z sieciami handlowymi działającymi w Polsce, tworzeniu innowacji, konkurencyjności cenowej polskich firm oraz o tym, jak na rynek napojów wpływa opłata cukrowa - rozmawiamy z Piotrem Czachorowskim, prezesem zarządu Krynicy Vitamin.

Prezes Krynicy Vitamin: Przestaliśmy być Wschodem, jesteśmy już Europą (wywiad)

Autor: PP, www.portalspozywczy.pl
Data: 09-03-2021, 13:24

Niedawno Krynica Vitamin poinformowała o podpisaniu kontraktu na produkcję napojów typu tonic z firmą Schweppes International Limited. Szacowana wartość kontraktu w okresie pięciu lat wynosi 10,7 mln zł. Krynica Vitamin będzie świadczyć usługi rozlewnicze napojów w opakowaniach szklanych. To nowa jakość usług?

Piotr Czachorowski: To nowy, perspektywiczny segment rozlewu napojów dla spółki. Linię do rozlewu w butelkach szklanych stworzyliśmy pod koniec 2019 roku, jesteśmy gotowi do produkcji. Naszym partnerem została kolejna globalna marka, dla której będziemy jednym z zaledwie kilku dostawców w skali świata. Dzięki kontraktowi rozwiniemy segment rozlewu napojów w butelce szklanej. Pozyskanie klienta było możliwe dzięki produkcji napojów dla tej globalnej marki na rynek polski. Przetarliśmy szlak, wyrobiliśmy sobie markę, pokazaliśmy elastyczność produkcji. Kontrakt jest dowodem zaufania do naszej wysokiej jakości i kwalifikacji. Współpraca otwiera przed Krynicą nowe możliwości rozwoju. Jest to kluczowe w budowaniu wartości wewnętrznej spółki. To kolejny krok w kierunku dywersyfikacji geograficznej i produktowej, co jest kluczowym celem spółki.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Mija rok od wybuchu pandemii koronawirusa w Polsce. Jaki wpływ ma ta sytuacja na strategię Krynica Vitamin? Co musieliście lub chcieliście  zmienić / przeorganizować?

Pandemia Sars-Cov-2 pozostaje dla nas ogromnym wyzwaniem. To przede wszystkim ograniczone kontakty z klientami, co utrudnia prowadzenie biznesu. Nasi klienci, szczególnie amerykańscy, nie mogą do nas przylecieć, zobaczyć produkcji napojów na żywo, widzą to tylko podczas specjalnie przygotowanych dla nich streamingów.

Natomiast podczas pierwszej fali epidemii niektórzy z naszych największych klientów ograniczyli zamówienia na napoje. Bywało, że z dnia na dzień dowiadywaliśmy się, że wstrzymują odbiory, bo niesprzedany towar zalega im w magazynach. Zastanawialiśmy się pod koniec marca, jak w takiej sytuacji uratować firmę i uniknąć masowych zwolnień, tym bardziej, że nie wiedzieliśmy, jak długo potrwa lockdown. Zadziałaliśmy w sposób niestandardowy. Nie mieliśmy żadnego doświadczenia w produkcji chemicznej, więc dużo ryzykowaliśmy. Mieliśmy wolną rezerwową linię produkcyjną do wytwarzania półlitrowych butelek PET, którą mogliśmy uruchomić - tak, by produkcja chemiczna nie wpływała na wytwarzanie napojów. Nie mieliśmy żadnego biznesplanu, ani długofalowych przemyśleń. Postanowiliśmy zaryzykować i sprawdzić, co się wydarzy. I to się udało, produkcja płynów do dezynfekcji przyczyniła się do wypracowania przez nas rekordowych przychodów w historii spółki.

więcej informacji:

energy drinki RSS ALERT    /    napoje energetyczne RSS ALERT    /    rynek napojów RSS ALERT    /    Krynica Vitamin RSS ALERT    /    rozlew napojów RSS ALERT    /    Piotr Czachorowski RSS ALERT    /    napoje 2021 RSS ALERT    /    Schweppes RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.88.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!